Hazaértünk.
Kiszálltam a kocsiból, és mentem a másik ajtóhoz, hogy kinyitsam neki. Megfogtam a kezét, és annyit mondtam Raminak, hogy
- jöjjön Ramóna kisasszony.
- Hékás! Köszönöm kedves Kempf úr!
Becsuktam az ajtót, és a kapu felé vettük az irányt ahol Csumpi állt elől Zizivel. Csumpi a farkát csoválgatta, és nyújtott nyelvvel nézett, közben röfögött.
- De aranyos a mopszod - nézett felém.
- Jó dagadt már, de attól engem szeretni tud.
Nem gondoltam volna, hogy Raminak majd tetszeni fog az, ahol lakom. Igaz szüleim nem tudják, hogy összejöttünk egyből azt is majd idővel megfogják tudni. Patrik lejött a lépcsőn ahogy bementünk, és nézett ránk furcsa tekintettel a barna szemével.
- Zozó ő kicsoda? - kérdezte anya.
- ő itt Ramóna, a lány akivel ma találkoztam.
Anya, és Rami kezet fogtak majd pedig bemutatkoztak egymásnak.
Faternak kivételesen nagyon szimpatikus lett Rami ezért gyorsan megismerkedtek.
- Fiam, jó csajod lett! - kacsintott rám apa.
- Fater ő még csak barát.
Rami rám nézett gyors tekintetével, ami azt súgta, hogy jól mondtam majd pedig rám mosolygott.
Felmentünk a szobámba.
Rami hozzáfűzte milyen jól néz ki a szobám. Egy egyszerű fiús szoba ahol bmx cuccok, bmx van, és sok elért érmek, egyben a Bmx világbajnoksági címem.
- Nagyon klasz szoba Zozó! - Mondta a lány.
- mindig is ilyen volt.
Leült Ramóna az ágyamra, leültem mellé, és nevetgéltünk, beszélgettünk.Beszélgetésünkből felmerűlt egy olyan kérdés Raminál, hogy nincs- e kedve majd egyszer elutazni.
- Rami, szeretnél majd velem egy közös utazást? - kérdeztem rá a lányra, aki csak rám mosolygott.
- Benne vagyok, olyan rég voltam már kint a szüleimmel egy közös nyaraláson.
Nagyon örültem, hogy Rami jön majd velem egy tripre, pedig nem most mennénk ki. Rami kék szemei olyan csillogó volt, ahogy rám vette a tekintetét. Egy őszinte lányt láttam benne.
Szüleim hamar elfogadták Ramit, pedig féltem, hogy nem fog nekik tetszeni.Felálltam az ágyról.
Rami rám nézett mosolygott rám.
- Hova mész most?
- Kajálni, gyere ebédeljünk. - fogtam meg Rami kezét.Anya finom kaját készített ismét, szerintem Raminak tetszeni fog ez a főtt étel amit anyukám elkészített.
Patrik szemszöge:
Zozó ma felhozott ide egy csajt, fogalmam sem volt, hogy őt hogy hívják. Petra mellettem ült, és csak evett, szokásomon kívül mindig rá kérdezek Zozóra.
- Te figyi ő most a csajod?
- Mondhatnánk azt is, Rami és én együtt vagyunk. - jelentette be Zozó.Zozó szemszöge:
Anyuék előtt elmondtam, hogy Ramival együtt vagyok. Mindenki meglepően nézett rám, aztán gratuláltak, igaz Patrik kissé örült. Láttam a szemén, hogy nem szimpatikus neki Ramóna.Engem ez nem zavart, Rami, és én megettük a kaját. Aztán pedig felmentünk a szobába filmezni, a miutánt néztük, Raminak az a kedvence ezért hagytam, hogy ő válasszon.
Fél perc múlva.
Annyit veszek észre, hogy Rami a mellkasamra rakta a fejét, és elaludt rajtam. Cuki volt ahogy aludt, így hagytam is aludni majd átkaroltam.
Míg Rami aludt addig, gyors átgörgettem az instát.
Aztán anyukám benézett hozzánk, majd látta hogy Rami alszik.
- Zozó! - szólitott súgtogva.
- Mond anyu!
- Gyere ki egy picit légyszíves, mondok valamit.
Betakartam a pulcsimmal Ramit, és kimentem anyához.
- Mondjad mi a gond?
- Látom jól megvagytok, de mi lenne ha most, elmennénk nagymamádhoz, neki is megmutatnád. - Mondta a fiúnak.
- Jó anya akkor felkőltöm.
Bementem és felébresztettem Ramit.
- Kicsim gyere, megyünk mamámhoz. - simogattam az arcát.
- Mmmm Zozó!? Szia. Oké - mondta komásan a lány.
Rami felkelt majd oda adtam a Ride Zone Zozo Kempf logós pulcsimat, és lementünk a kocsihoz.
Beszálltunk hátra Patrikhoz, és elindultunk.
ESTÁS LEYENDO
Kempf Zozo élete
FanficZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...