Floridai utazás:

30 5 0
                                    

Danny meghívott magához Floridába, én pedig nem akartam nemet mondani hiszen 3 hét az Egyesült államokban igencsak kecsegtető program. Elpakoltam minden szükséges dolgomat, illetve a bmx-em és a védőfelszereléseket.
Felhívtam Dannyt az indulás előtt, hogy nemsokára odaérek a reptérre.
Az irataimat és a kamerámat a kezembe fogtam, hogy becsekkolásnál kéznél legyenek.  Hosszú, tizenhárom órás út állt előttem, szerencsére átszállás nélkül.
Becsekkoltam a centerben, és indultam is a kifutópályára. Elfoglaltam a helyem a gépen, majd előszedtem a fülhallgatóm és zenét hallgatva, néztem ki a kis ablakon. Felszálláskor megcsodáltam a szép felhőket, amelyek tetejét aranyos fényben úsztatták a napsugarak. A zene és a repülő kellemes ringása a levegőben egészen elálmosított.
Arra ébredtem fel, hogy a bemondó recsegve megszólal, és a floridai repteret emlegeti. Mindjárt megérkezem. Komótosan elraktam a füllhallgatóm majd nemsokára földet is ért a gép.
A reptér épületében ismét magamhoz vettem a bőröndöm, amit ismét át kellett vezetnem egy szkennerkapun, majd mentem is kifelé.
Danny a reptér előtt várt a kocsiban. Beraktam a cuccaimat hátra a csomagtartójába, és beültem mellé.
- Csá Span! -köszönt egy pacsival.
- Cső! - érintettem az övéhez az öklöm, a vigyori képét figyelve.
El is indultunk hozzá, csináltam kocsikázás közben néhány felvételt. A város nyugalmas, csendes környékén haladtunk, közel sem volt amerikai nagyvárosokhoz illő forgalom
Odaértünk Danny lakásához, én pedig rögtön bevittem cuccaimat a vendégszobába.
Pihentem egyet, a hosszú repülő út után megérdemlem - elfáradtam, kényelmetlen volt Floridáig egyhelyben ülni.
Danny megfőzte addig a kávénkat, és kávézás után elmentünk baromkodni egyet, Dannynak volt háromkerekű rollerje. Hülyéskedtünk vele, azt is bele raktam a videómba ahogy mind a ketten hülyeségből forogva, ülve felborulunk a rollerrel.
Aztán Danny meghúzott a kocsival rollerrel együtt, driftelgettem kanyarodásnál kicsit sem voltam közel egy másik autóhoz, elengedtem a kötelet, és a fű felé vettem az irányt, felborultam - nevettem egy hatalmasat saját magam hülyeségén.
Csináltunk pár insta képet, és a nap végén haza is mentünk. Danny eléggé elfáradt, én is így jókat beszélgettünk.

Kempf Zozo életeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt