Hazamentem Gyulára!

31 3 0
                                    

°

Reggel felkeltem, és elkészítettem a reggelit és a kávémat.
Leültem az ágyra, és telefonoztam. Átnéztem az instagramom elsőnek, aztán a messengert. Rami nem is írt! Furcsa volt, hogy abszolút nem keresett.
Megittam a kávém.
Felvettem egy vanses pólót, és fekete szaggatott térdű nadrágot, vans cipővel.
Elpakoltam a hétvégi ruhákat, a bicós cuccokat, majd levittem a kocsiba, és betettem a csomagtartóba.
Felmentem az emeletre, és a hátitáskámmal indultam vissza a kocsimhoz, majd elindultam Gyula felé.
Akkor jutott eszembe, hogy a bicós felsőm ott maradt, így tettem ki képet, és hozzá egy szavazást a pulcsi miatt.
Letettem a telefont,
és vezettem, zenét hallgatva.
Szeretem ha szól vezetés közben, egyedül elflesselgetek az autópályán menet közben.
Pár óra elteltével meg is érkeztem Gyulára.
Bementem, bepakoltam a cuccom.
Anyukámék nagyon örültek, hogy hazajöttem.
Patrikkal pacsiztam egyet, aztán mondta, hogy el kell készülni a táborra.

°

Patrikkal elindultunk a Tóra, készülni a táborra. Segített letakarítani az íveket, boxokat. Imi a tó körül megnézte nincs -e gond, a trambulint is elővettük, de sajnos nem volt jó állapotban.
Hazamentem, és elhoztam az otthonit.
Idővel minden elkészült, végeztünk a munkával.
Fater a jetskit is segített kivinni a tó elé. Megnéztem, hogy beindul-e vagy sem, mert ha ez sem lesz jó, akkor nem lesz jetskizés.
Készen lett a Tó a táborra.
Hazamentünk, majd felmentem a szobámba, és elkezdtem vágni a videóm, amit ki kellett volna tennem ma.
Mivel sok dolgom volt csak holnap kerül ki a csatornára.
Game Of Bike lesz, én már tudom ki fog nyerni.
Megvágtam a videót, és lementem enni mert már nagyon megéheztem. Anyukám csinált finom rántottát.

°

Apuék elmentek dolgozni, Patrik elment Petrához, én pedig egyedül maradtam Csumpival és Zizivel.
Majd támadt egy jó ötletem, felhívtam Csepit.
- Szia Dzsuzsák! Mi a helyzet? - mondtam nevetve.
- Nemrég keltem fel, reggelizek veled mizu? - kérdezte a fiú.
- Minden okés van, figyi lenne egy kis huncut ötletem a tónál, nem jössz el?
- És mi az? - kiváncsiskodott Csepi.
A hülye ötletem az, az volt, hogy Patrik alfáját elviszük a műhelybe, mivel a Forddal ment el.
Csepi ebbe egyből belement.
- Itt vagyok Zozó.
- Csá Csepi - pacsiztam le a fiúval.

°

Elvittük a kocsit; idővel meg is érkezett Patrik, akinek fogalma sem volt az egészről.
- Szeva Csepel, téged is látni! - pacsiztak le.
- Ja Zozóval összedobtunk egy talit - nézett rám, majd elnevette magát.
- Mi olyan vicces ebben? - kérdezte Patrik a fiút.
- Semmi csak Imi szokásos poénjai jutnak eszébe - vágtam bele a szavába. Patrik elkezdte keresni a kocsiját, mikor Csepivel elindultunk ki a tóra készülni.
- Zozó! -szólt oda a testvérem.
- Mondjad Patrik.
- Hol az alfám?
- Nem tudom - nevettem el magam Csepivel együtt.
Patrik sejtette, hogy a műhelynél lehet, így elsőnek ott kereste.
Bement, és ott találta.

°
Mi Csepellel a tónál készülődtünk, mikor megérkezett Patrik.
- Zozó!! - kiabált idegesen - Te nem vagy normális, elvitted a kocsimat a tudtom nélkül!
-  Nyugi, csak poén volt! - nyugtattam a fiút.
- Jólvan, de ezt nem úszod meg - nevette el magát.
Eközben minden elkészült a táborra.
Kiraktam az oldalamra a jelentkezési lapot és az infókat.

Pár héttel később Rami írt nekem egy üzenetet, hogy Gyulán van, és szeretne velem találkozni. Gondoltam hát jó, legyen; kíváncsi voltam miért nem keresett jó ideig.
Nekiálltam készülődni, aztán el is indultam.
Bementem a kávézóba, ahol megpillantottam a lányt az egyik asztalnál.
- Szia Zozó!
- Szia!
- Figyi mondanom kell valamit!
Majd elmondta, hogy ez az egész nem fog működni köztünk.
- De akkor most szakítasz?
- Igen Zozó, nekem más kell, nem te!
- Szóval megcsaltál?
- Igen! - vágta rá tök nyugodtan, mire bennem összetört valami.
Mikor hazaértem, felszaladtam a szobámba, és elsírtam magam. Széttéptem a közös képünket is, mielőtt kissé lenyugodtam.
Új életet tudok kezdeni, nem érdekel többet…
Estefelé elmentem tusolni, majd ettem a szüleimmel, Patrik elhozta Petrát is, aki besegít majd az oktatásban a táborban.
Beszélgettünk egy jót a vacsora alatt. Elmondtam anyáéknak, hogy Rami szakított, nem fogadták jól.
- Fiam, lesz sokkal jobb nála - biztatott apay
- Tudom, de nagyon szerettem  - mondtam szomorúan.

Kempf Zozo életeWhere stories live. Discover now