Másnap reggel felkeltem, olyan 10:00 volt Danny aludt még így hagytam, hogy pihenjen. Megcsináltam a kávénkat, és a tojásrántottát majd leültem az asztalhoz, és nyomkodtam a telefonom. Pár perccel később egy kómás Danny lépett ki a szobájából.
- Jó reggelt span..!- dörzsölte a szemét.
- Cső Danny - üdvözöltem mosolyogva.
Annyira álmos volt, hogy épphogy le tudott ülni a székre. Bár azt hiszem ez érthető.
Kedvesen eléraktam a kávéját.
- Köszi -fogta meg a bögrét, majd lassan belekortyolt a forró italba.Később kimentünk a skateparkba, ami idefelé átlagosan jobb minőségű, mint otthon, és többen is használják. Főleg, hogy a pálya amit meglátogattunk majdhogynem a leghíresebb.
A kocsiban előkaptam a kamerám, és elmondtam mit fogunk csinálni, majd amikor odaértünk körbemutattam a parkot is.
- Menő kis pálya - mondtam a kamerába boldogan.
- Span, ez a legjobb pálya - kontrázott rá Danny.
Nyomtunk egy király sessiont, amit természetesen felvettem videóra is, hiszen amíg kint leszek rengeteg poszt és vlog kerül majd az oldalamra.
Mikor elfáradtunk, betettük a bicónkat Danny kocsijába, és hazafelé vettük az irányt. A barátom megállt egy gyorsétteremnél ennivalót venni, később pedig beugrottunk a starbucksba is kávéért.
Hazaértünk, és elfogyasztottuk a kaját. Danny egy nagy hamburgert kért, és pedig sajtburgert.
Előkaptam a kamerám, és levideóztam ahogy eszünk.
- Span, hallod..?- szólított meg hirtelen a fiú.
- Mondd!
- Van egy másik jó pálya itt Californiában, elmegyünk?
- Elmehetünk.
Kiváncsi vagyok milyen pályán fogunk bicózni, biztos jó lesz ez is az otthoniakhoz képes.Elmentünk Los Angelesbe, és Danny egyik motorját probáltam ki. Egy csávó mögöttünk egykerékkel motorozott, mi megkértük, hogy egykerekezzen egyet a videó kedvéért.
Motoroztunk egy jót. A képet amit csináltam ki is tettem instaposztba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kempf Zozo élete
Fiksi PenggemarZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...