Randi

37 1 0
                                    

Zozó szemszöge:
Reggel felkeltem, és megnéztem a telefonomon, hogy kik írtak.
Nem igen írt senki Csepin kivül.
A lábam kicsit jobb, próbálgatok pár napja mankó nélkül menni, de ez csak egy sima kötés.
Gyógyszereket veszek be hozzá, és sport kenőccsel kenem.
Reggelit csináltam, nem nagy dolgot készítettem csak egy müzlit eszem. Csumpi aludt még az ágyában, így hagytam pihenni nem mindha nem azt csinálná egész nap.
Müzli evés közben néztem az instagramom, ami kiadott egy lányt, Ramóna a neve. Szép lány, beszélgettem kicsit vele, jó lenne megismerni.
Elhívtam egy találkozóra.

Szia! Van kedved ma kávézni egyet? Szimpatikus lány vagy, és szívesen megismernélek.
Leírtam neki, de nem válaszolt rögtön.
Addig amig nem válaszol, felmentem öltözni, aztán beigazítottam a séróm.
Válaszolt Ramóna.

Ramóna:
Szia! Persze, elmegyek kávézni. Hol, és mikor?

Zozó:
Black sheep kávézóba legyél ott 13:20-ra.

Ramóna:
Ott leszek mindenképp.

Azt hittem sose ír vissza, de visszaírt.
Ma jól kell kinézzek neki, nem bmx-el megyek hanem az alfával amit ma lemosok az autómosónál.
Készülődtem, hogy elvigyem mosni az autót jött apa, hogy szóljon.
- Zozó, hova készülsz?
- Randira megyek apa! - mondtam.
- Na ez az fiam, az én fiam talált valakit. - megfogta a vállam, mosolyogva.
- Ha hazaérsz, és nem lennék itthon akkor elmentem a műszakira dolgozni. - mondta apa.
- Jólvan, én megyek kocsit mosni.
Elköszöntünk egymástól.
Randinál:
Sikeresen odaértem a kávézóba, foglaltam egy asztalt 2 főre.
Leültem, és vártam Ramónát.
Pár percen belül Ramóna is megérkezett, leült az asztalhoz.
- Szia! Nem késtem? - kérdezte.
- Hello! Nem késtél Ramóna, örülök hogy eljöttél.
Beszélgettünk sokat, mindketten megkérdezgettünk mindent amit tudni kell.
Ramóna szemszöge:
Amikor Zozó elhívott kávézni, az az randizni, nem gondoltam volna azt róla, hogy ennyire jóképű, és kedves.
Szimpatikus srác, nem értem miért tartottam beképzeltnek. Elég jól el tudtunk beszélgetni míg ittuk a kávénkat. Ha odajut a sor, hogy járjak vele, akkor semmi akadálya. Szerintem már most bele is zúgtam.

Kempf Zozo életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora