Patrik furcsa viselkedése

27 2 0
                                    

Patrik betöltötte a 18. életévét, így vettünk anyával tortát ami gyümölcs ízű volt, eperrel a tetején. Hazaérve megkértük fateromat, hogy vigye ki a hátsó ajtón át a garázsba, addig amíg nem gyújtják meg rajta a gyertyákat.
- Zoli, Patrik bejöhettek - kiáltott fel anya, mikor végeztek a művelettel.
Patrik nagyon boldognak látszott, amikor bejött; én adtam  a kezébe a tortát.
- Anya, apa végre 18 vagyok - mondta büszkén.
Anya bekönnyezett, hogy nagykorúak lettünk mindketten, így odamentünk átölelni.

[Pár héttel később]

Hajnal ötkor felébredtem arra, hogy Patrik telefonál, és eléggé feszültnek tűnt, mikor bekukkantottam a résnyire nyitva hagyott ajtón. Furcsáltam a viselkedését, így hát hallgatóztam. Eddig nem ilyen volt.
Végül visszamentem a szobámba, és aludtam tovább.
Reggel kilenc körül felkeltem, majd lementem kávézni, mikor láttam, hogy apa kint szerel az udvaron.
- Jó reggelt apa! - köszöntem rá, miután kimentem hozzá.
- Szia Zozó, felébredtél? - mosolygott rám.
- Ühüm. Patrik merre van? - néztem körül a testvéremet keresve.
- Elment már, fogalmam sincs, lehet, hogy valamelyik haverjánál van - gondolkodott hangosan apa.
Bementem és megreggeliztem, közben pedig azon törtem a fejem, vajon hol lehet az öcsém.

Kempf Zozo életeOnde histórias criam vida. Descubra agora