Reggel felkeltem, ültem az ágyon és bámultam magamban, hogy reggel van nagyon és suli. Felálltam és kiválogattam a ruhát amibe megyek, egy sima farmer nadrág, Vans fekete pulcsi, Vocal sapka és egy bőrkabát.
Elkészítettem a kávémat, és a reggelit, nagyon jól esett meginni a kávét, őszintén sose indulok el sehova kávé nélkül így simán kibírom az órákat is mellette!
Bicoval most nehéz ebben a rossz időben, hidegben menni, így kocsival mentem, holnap úgy sincs órám csinálok egy Trip videót!
Beültem a kocsiba ahol gyors ittam egy Monstert, be inditottam a gépet.
Sikeresen dúgóba kerültem, állhattam sokat elképesztően utálom, amikor a sok barom dudál össze vissza.
Fék vagy 5 órát álltam a dugóban, de jó nem késtem el!
Le parkoltam a kocsival.
Be mentem az egyetemre, ahol a folyoson Tibivel találkoztam.
- Csá Zoli! - köszönt és majd pacsizott.
- Cső Tibi! Mizu?
-Semmi most lett vége az órámnak, majd délután 2-kor jövök a másikra.
Rengeteg időt beszélgettünk mind addig amig az én órám el nem kezdődött.
Elköszöntünk egymással, és mentem az órára mikor belém jött egy lány.
- Bocsánat - mondta.
- Semmi baj
Itt el is ment.
Az egész előadás szinte unalmas volt, felénél be is aludtam mint ahogy szokásom az órákon.
Viszont egy a szerencsém, hogy ma csak egyetlen egy órám volt aminek örülök, úgy döntöttem előadás után haza fele bemegyek a KFC-be kaját venni, és otthon megeszem.
Nagy nehezen dugókkal ismét, hazaértem ami jól esett végre mert utálom a dugót...
Letettem a táskát, és elővettem a kaját amit a KFC-be vettem.
De viszont előtte gyors instáztam, hiszen az fontos a mai napon a suli után, egy nagyon fontos tevékenység....Nem amúgy nem csak viccelek, instastoryt rakok ki, hogy lássák hogy élek.
Kiraktam az instastoryt.
Az instastoryra amit kiraktam, nem nagyon válaszoltak, de nem is baj délután alszok egyet.
Holnap haza megyek Gyulára szülinapom alkalmából.
21 éves leszek atyaég.
buli, buli lesz az biztos vagyis azt hiszem!
YOU ARE READING
Kempf Zozo élete
FanfictionZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...