Interjú a bajnokságról

25 3 0
                                    

Reggel megnéztem a telefonomon az időt, és láttam, hogy egy sms-em jött. Megnyitottam.
Egy újságírótól érkezett a levél; meglepődtem, hiszen legutoljára talán 2013-ban adtam interjút a bajnoki címemről a Polgármesteri Hivatalban. Abszolút nem volt bennem izgalom, inkább csak feszültség.
Felöltöztem, és lementem a kocsimhoz megnézni, koszos-e. Leérve láttam, hogy le kell mosni.
Indulás megmosni ezt a szépséges Alfa Romeo Giuliettát; beszéltem meg magammal. Imádom ezt a kocsit, mint ahogy a másikat is. Miután lemostam, pár pillanatig gyönyörködve néztem ahogy csillog a szép piros kocsi, majd hazamentem.

Másnap jött az interjú, aminek egészen örültem, és izgatottan indultam el.
Most kivételesen felvettem egy inget - ritkán hordok efféle ruhadarabot -, és egy fekete farmer nadrágot választottam hozzá.
Elindultam Pestre, és útközben bekapcsoltam a rádiót. 
Szép lassan, időben odaértem. Nem volt dugó sem; szeretem amikor nyugisan odaérkezem.

Bementem az épületben ahol szépen kivártam a sorom - elnyomkodtam addig a telefonom. Fél óra múlva hívtak be.
Leültem egy székre, előttem pedig egy újságíró hölgy ült mikrofonnal a kezében. Bemutatkoztunk, majd nekilátott a kérdéseknek.
- Milyen volt számodra 16 évesként azt hallani, hogy te nyerted a bajnoki címet? - tette fel a hölgy az első kérdést.
- Nagyon jó érzés volt, magam sem hittem el. Fel sem fogtam akkor még - mondtam nevetve.
- Mi volt az a trükk ami eleinte nehéz volt számodra? - nézett rám kíváncsian.
- A kormánypörgetés volt az, amelyet rengeteget gyakoroltam, egyszer egy kéztörést is sikerült összehoznom miatta - nevettem el magam zavartan.
Nagyon jól esett elmondani ezeket, viszonylag sok kérdés is volt, egészen élveztem.
Büszkén el tudtam mondani azt, hogy megnyertem egy bajnokságot.
- Köszönöm hogy eljöttél, Zozó. Sok szerencsét neked! - mondta a kamera felé nézve a hölgy.
Elbúcsúztunk, majd felálltam, és kisétáltam az ajtón.
Hazafelé vettem az irányt, de útközben megálltam némi ennivalót venni. Út közben sokat gondolkoztam az interjún, és a válaszaimon - összességében jól éreztem magam, bár csöppet elfáradtam a nap végére.
Nemsokára haza is értem Gyulára.

Kempf Zozo életeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon