Egy teljes nap

24 2 0
                                    

Reggel 9 óra volt mikor felkeltem, mai napomra úgy van berendezve az órarend, hogy nincsenek óráim. Nagy szerencsém ebben, hogy magamnak be lehet osztani az órákat.
Szép napunk van ma, bmxezést terveztem Szepesi Tibivel Eszékre. Megreggeliztem, kávéztam, közben át görgettem az instagramot. Írtam Tibinek, hogy nemsokára jöhet értem, addig előkészítek mindent a bicózásra. 1 óra alatt ide is ért Szepesi úr. A kamerát a kezembe fogtam, videóztam az eseményeket, Tibi berakta a bicóm, a cuccaim a kocsiba, beültem mellé. Útközben felvettük az egyik haverunkat is Márkot. Hallgattuk a zenét míg nem értünk oda nagyon jó hangulat volt.
Hosszú utazás után sikeresen megérkeztünk a skateparkba. Kiraktuk a cuccokat a kocsiból, és mentünk a pályára bár nem igen volt nagyon senki kint hárman voltunk összesen.
Bevédeőztünk, és bemelegítettünk.
Tibivel kitaláltuk, hogy Game Of Bike lesz a videó téma.
Tibi mondott nekem egy trükköt, ami 360 kp lett volna, de.... közbe jött egy kis durva sérülés. Túl fordultam, és a bal térdemre estem volt rajta védő csak rosszabb lett.
A hátsó kerekem defektes lett, térdem egyre jobban fájt így lefeküdtem pihentetni. Videó végén elmondtam mi a helyzet aztán elköszöntem a nézőktől.
Haza fele éreztem, hogy nem a legjobb a térdem, képtelen voltam hátul ülni, kinyújtva.
Vártam egy napot, hogy milyen lesz a lábam, de végül elmegyek egy orvoshoz ha nem lesz jobb.

Másnapra egyre jobban fájt a térdem körül, ezért felhívtam az egyik csoporttársamat Tomit, hogy jöjjön értem. Képtelen voltam orvoshoz menni, mert fogalmam sem volt mi lett a térdemmel, jobb ha egy olyan embernek mutatom meg aki ért is ehhez.
Pár óra múlva Tomi meg is érkezett.
- Csá sánta Zoli!
- Cső -álltam fél lábbal, kapaszkodva az ajtónál.
Tomi nagyon rendes volt, hogy a táskámat hátára kapta engem felkapott levitt a 2 emeletről - kissé mennyasszonyosan.
Betett a kocsiba óvatosan, és elindultunk a balesetire, nem lepődtem meg hiszen sokszor össze - vissza töröm magam - Nevettem el magam.

A kórházban találtunk egy orvost aki nagyon profi módon meg is nézte a térdem. Szerencsére műtét nem kellett, kis részlegbe szakadt el a keresztszalagom amit azonnal orvosoltak.
Kaptam rá tapaszt, és egy térdszoritót.
Bicózni talán nyáron tudok, nagyon szomorú voltam ez miatt hiszen nagyon fog hiányozni.
Kenegetéssel, gyógytornával, tapaszolással helyre fog jönni a térdem. Igyekszem a videókat csinálni is, de a srácokról lesznek sok bicós tartalmak, addig az egyetemmel foglalkozom nemsoká vizsgáim lesznek, nagyon kell tanulnom.
Orvosnál ahogy végeztem is, egyből mentem is haza. Pihentem, és videókat vágtam, néztem.

Pár héttel később.
Reggel elkészítettem a tejes kávém, melegszendvicset csináltam mellé, felhívott anya, hogy hogyan fogok hazamenni - mindent megoldok.
Aztán rájöttem vezetni bírok a sérülés ellenére.

Elpakoltam mindent ami Gyulára kell hiszen pár hétre haza fogok menni. Otthon vizsgákra felkészülök  mivel bőven van időm.
Jó lenne már bicózni, de sajnos még nem tudok mert kimennék a Gyulai Skateparkba bicózni.
Letelt ez a pár hét videózással, tanulással így úgy gondoltam elmegyek a mountain biciklivel biciklizni a városba, addig is a térdem tornáztatom vele. Biciklizéssel szabad csak.
Bízok abban, hogy mi hamarabb rendben lesz a lábam.

Kempf Zozo életeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora