Mikor bent voltam Rebekánál a kórházban, rájöttem arra hogy nekem nagyon szimpatikus egy csaj, mióta Szonjával szétmentünk nem igen szerettem volna újból gyors kapcsolatot, ezért nem szeretnék túl hamar megbízni egy lányban majd eljön az igazi, egyenlőre a bmx-re koncentrálok.
Elmentem a tóhóz egy kicsit bmx-ezni hiszen mióta egyetemen vagyok alig van rá időm, szeretném azt a duplaszaltót látni Csepeltől mert megigérte hogy ha haza jöttem megmutatja a sérülése után. Oda mentem Csepihez.
-Csepi na nézzük azt a duplaszaltót a szivacsba.
Csepi elindult, majd elsőre sajnos nem adta be.
- Na most már hátha sikerül beadnom - mondta Csepi.
Elindult. Másodjára se sikerült neki, hát akkor nincs más hátra akkor majd harmadjára be fogja adni tudom.
Beadta!
Azta mindenségit Csepi ez komoly volt, féltem hogy tovább forogsz a levegőbe és pofára esel a szivacsba - mondtam neki meglepetten.
- Zozó látod megmondtam én neked hogy ha haza jössz, akár hányszor kell beadnom akkor is beadom és tessék. - mondta a fiú.
- Na akkor rajtam a sor, beadok egy flairt azon a íven. - mutatta a fiúknak.
Majd elindultam és elsőnek csináltam a szivacsos ívnél egy 360-at és vissza fele a nagy rezin csináltam egy flairt.
Vége lett a sessionnek mindenki lenyomta és mentünk haza Patrikkal, Patrik azt mondta hogy sose látott engem ilyen komolynak a trükk során és elsőnek beadni a flairt.
Zozó kérdezhetek valamit?
Persze! Mondjad Patrik.
Mit csinálsz te Pesten? Még az egyetem mellett, alig jársz haza és bicod se igen viszed el mostanság!
- Tudod Patrik ez egy hosszú történet lenne, mert még nem aktuális a dolog. Ezért nem szeretném elmesélni, de annyit elárulok hogy nagyon örülni fogsz majd idővel ha oda került a sor. - mondta a tesojának.
Jó, de ugye nem keveredtél bele valami zsűrős ügybe?
Nem, nyugi nem olyan dolog ez - mosolyogtam el magam -
Akkor biztosan egy lány van a dologban, sumákolsz mellettem meg az a huncut mosoly is Zozó.
YOU ARE READING
Kempf Zozo élete
FanfictionZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...