Nem bírtam Patrikkal elbeszélgetni

31 2 0
                                    

Úgy döntöttem, hogy elbeszélgettek az öcsémmel, mert ez nem helyes viselkedés, de nem tudtam végül rábeszélni, hogy ne barátkozzon ilyen bajkeverőkkel.
- Mit akarsz? - kérdezte flegmán, mikor benyitottam hozzá.
- Nem jöhetek be? - választ nem kaptam, de bementem, és leültem az egyik székre - Patrik, jó lenne ha nem haverkodnál velük, mert a bátyád vagyok, és hagytad, hogy nekem támadjanak.
- Nem te mondod meg mit csináljak! Zolika, menjél már ki a szobából köszi - küldött ki az öcsém.
A folyosón felhívtam fatert, hogy jöjjön haza gyorsan, mert nem bírok beszélni ezzel a gyerekkel. Pár óra múlva meg is érkezett.
- Szia Zozó! Minden rendben? - kérdezte aggodalmasan.
- Igen, csak az öcsém nem hajlandó beszélni velem, pedig lenne némi mondandóm a haverjairól - meséltem el neki a problémát.
Apa felment Patrik szobájába, és beszélgetett vele - azt ugyan már nem tudtam miről, de reméltem, hogy apa úgyis elmondja nekem.
- Apa! - szóltam neki.
- Igen fiam?
- Elmegyek a skateparkba bicózni - álltam meg sisakban az ajtónál.
- Oké, de vigyázz magadra, el ne ess - figyelmeztetett kedvesen.
Elmentem bmx-ezni egyet, mivel megbeszéltem Ficzere Tomival, hogy megtanítom pár trükkre, és meglepetésemre, mikor odaértem, a nővére Szonja is ott volt vele.
Odamentem hozzájuk.

Kempf Zozo életeWhere stories live. Discover now