Nemzetközi BMX verseny

31 2 0
                                    

Másnap elkezdődött Szentesen a verseny, reggel korán keltünk a szüleimmel, mivel 9:00 -kor volt a kezdés. Én a profi kategóriában voltam beírva a selejtezőnél. Nagyon nem izgultam, hiszen úgy voltam vele, lesz ahogy lesz nem bajnokságot kell itt nyernem, hanem érmet. Az úton szokásom szerint elaludtam, nekem ez mindig előfordul hogy alszok.
Oda is érkeztünk a helyszínre.
- Fiam itt vagyunk - nézett a tükörbe, és ébresztett.
Felébredtem.
- Na végre megérkeztünk. - kivettem a bicót a kocsiból.
- Kisfiam ne törd ki a nyakad! - mondta aggódva az anya.
- Nyugi anyu, tudok vigyázok magamra
Majd bementünk a pályára ami hatalmas nagy is volt a Gyulai pályánkhoz képes.
Elkezdődött a verseny.
Itt kicsit feszült voltam, hiszen legelsőnek majdnem én kezdtem. De nem.
Lement az egyik srác aki elkezdte a versenyt, és engem szólitottak.
A pályán álltam, hogy szóljanak ha elindulhatok.
Beadtam elsőnek egy 360 -at, sokszor ezzel csináltam, meg pár kp és vázpörivel.
Bemelegítés megvolt!
Elsőnek a vázpörit adtam be pár íven, majd a kp-t, footjam-et.
Jött a nagy ív amire úgy indultam hogy egy flairt fogok csinálni, estem egy hatalmasat.
Felálltam, mentem tovább!
Minden trükköt szinte beadtam, volt 2 esésem, de nem baj. Le mentem a pályáról anyuék átöleltek.
- Gratulálok fiam, ügyes voltál -mondták.
Nagyon elfáradtam, ettem, ittam és néztem a többieket.
Mindenkinek megvolt a versenye, az eredmény hirdetés jött.
- 4. Helyezett lett a profi kategóriába Kempf Zozó egyenesen Gyuláról - mondta a bíró mikrofonba.
Kimentem és átvettem az ajándékot ami egy érem és oklevél volt, magam sem hittem volna hogy 4 leszek.
Elmondták a többieket is, és vége lett.
Elindultunk haza fele.
Haza fele az úton ismét elaludtam, hazáig aludtam olyan fáradt voltam.

Kempf Zozo életeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang