Éva szemszöge:
Reggel be mentem a fiamhoz, Zozóhoz, aki aludt. Gondoltam nem keltem még fel, hagytam aludni addig is kipihent lesz. Lementem Zolihoz és mondtam neki hogy Zozó fiúnkkal mi a helyzet.
- Hogy van drágám - kérdezte az apa.
- Alszik.
- Biztosan sokáig sírt szegény fiam - mondta lehangolva.
- Nyugi hamar túl fog lépni a lányon.
Mikor Zolival beszélgettem egy kicsit reggeli előtt, így hozzá fogtam egy finom reggelivel.
Le jött Patrik.
- Jó reggelt anya és apa - mondta komásan.
- Jó reggelt hét alvó, hogy aludtál Patrik?
- Jól anya - mondtam ásitva.
- Készítek finom rántottát, gyere ülj le és együnk.
Patrik leült.
- Patrik Zozó alszik még? 10:00 van - kérdezte az apa.
- Biztosan, nem vele alszok.
- Patrik ne szemtelenkedj.
- jó - válaszolta Patrik.
Zozó szinte le se ment.Zozó szemszöge:
Amikor felkeltem a közös képünk volt a kezemben, azzal aludtam el sírva, fel se bírom fogni, hogy Imivel jár és nekem végig hazudott. Haragszom rá. Nem akarom látni.
Széttépte a képet és eldobta a földre.
- átvertél, sose bocsájtom meg ezt - mondtam sírva.
Sokáig sírva ültem az ágyon, mikor bejött anya aki egyből le tette a reggelit és átölelt.
- Kisfiam ne sírj, nem érdemli meg - nyugtatta a fiút.
Zozó csak sírt, sírt.
- Figyi mondok valamit, hétfőn nem mész egyetemre, mivel nemzetközi versenyed lesz, azt beszéltem apáddal, hogy elmegyek veletek, és adom az erőt, szurkolást jó?
- Tényleg?
- Igen! Megnézlek hogy csinálod.
Itt átöleltem anyut és nagy nehezen abbahagytam a sírást.
- Látom a képet összetépted.
- Igen nem is akarom látni, gyülőlőm.
Majd itt anyu a kezembe tette a reggelim, hiszen egyszer most az egyszer eszem bent a reggelit, Csumpi feljött a szobámba aki egyből rám ugrott mikor meglátta hogy megettem a kaját.
- Csumpi! Neee!
Csumpi elkezdte nyalogatni Zozót.
- Csumpi ül! - mutattam Csumpira a jelet az ujjammal.
Csumpi leült.
- Pacsi! Nem a másikkal, úgy ügyes
- Csumpi! Fekszik!
Lefeküdt.
- ügyes!
Miután Csumpival játszottam ezeket jött egy üzenet, Szonja írt, igen barátok vagyunk annak ellenére, hogy szakitottunk.
Beszélgettünk sokat miután egyből válaszoltam neki, és nagyon jó volt olvasni azt hogy Áronnal tényleg boldog.
Gondoltam, hogy elhívom őket ide hozzánk, rég találkoztunk.
- Szonja nincs kedvetek eljönni hozzánk?
- De van szívesen elmegyünk, mikor?
- Ma ha lehetséges.
- Persze elmegyünk Áronnal, Gyulán vagyunk úgyis.Szonja szemszöge:
Amikor írtam Zozónak akkor meglepődtem hogy válaszol, és meghív magához. Áronnal is megbeszéltem, így ő is belement ebbe a dologba, régen láttam Zozót képei alapján sokat megváltozott. Jelenleg ez a kedvenc képem róla.Hihetetlen, hogy így felnőtt az Erkel gimi után, és Csumpi is.
Zozo szemszöge:
Vártam Szonjáékat, majd anyának és apának szóltam hogy vendég lesz, aztán mondták elmennek a boltba gyorsan és hoznak valamit nekik.
- Anya, de siessetek mert most írt hogy indulnak.
- Jó fiam sietünk - elmentek.
Visszaértek a boltból fél óra alatt.
ESTÁS LEYENDO
Kempf Zozo élete
FanficZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...