Rég nem látott barát

29 0 0
                                    

Megérkeztek, és nagyon boldog voltam, hogy újra láthatom Szonját akivel rengeteg mindent csináltunk a gimiben.
Sokat beszélgettünk ahogy bejöttek és leültek.
- Zozo nem sokat változtál csak a hajad - dicsért Szonja.
- Hát 12 ezer like meghozta a nyáron.
- Az nem semmi. - mondta Áron.
Szonjának kimondottan tetszett a szöszi hajam, Áronnak is szerencsére bejött a hajszínem! Csumpi folyton rájuk ugrált, Szonja játszott is vele.
- Zozi hallod emlékszel mikor 2013-ba megkaptad és átjöttem megnézni?
- Jujj te, mikor nem hallod mindig átjöttél.
Nagyon sokat nevetgéltünk, beszélgettünk ami nekem feldobta a kedvemet is mind addig míg Szonja nem kérdezte:
- Te Zozi van barátnőd? - Kérdezte a fiút.
Zozo itt semmit se mondott, csak állt és hallgatott, csendben volt.
Amikor Szonja rá kérdezett erre, akkor megfagyott bennem minden, hiszen 2 napig az ágyba feküdve voltam. Sokat gondolok rá és most is ahhhj el kellene felejtenem, de elfogom mindenáron, hogy ne is tudjam kicsoda!

Éva szemszöge:
Mikor Zozó elhívta a legjobb barátnőjét, és a barátját akkor, jó volt látni rajta hogy végre mosolyog.
A férjemmel beszéltük is, hogy mi lenne, ha nem találkozott volna velük még mindig a szobájába, szomorkodna.

Zozó szemszöge:
Jól esett az, hogy Szonja és Áron eljöttek legalább egy kicsit feldobták a napom. Úgy döntöttem, hogy kimegyek bicozni egyet a skateparkba úgyis jó idő van, csinálok egy videót.
Fogtam a bicot, védőimet, betettem az alfába. Tettem magamnak el pénzt, mivel útközben bemegyek a sparba. Vettem magamnak, kakaós csigát, monstert meg chipset 3-at.
Kifizettem és mentem a skateparkba.

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Kempf Zozo életeМесто, где живут истории. Откройте их для себя