Zozo szemszöge:
Reggel felkeltem 6:30 és nagy nehezen ki keltem az ágyból semmi kedvem nem volt suliba menni, majd lementem enni müzlit mellé megittam egy kávét, hogy felébredjek. ~Pár perc múlva~
Felöltöztem egy sima fekete póló és felső volt rajtam és egy farmer nadrág. Fel vettem a Vans cipőm és a kabátomat és megindultam a suliba, nagy nehezen kitaláltam hogy mivel menjek így a BMX bicommal mentem. 7:10 ide is értem sikeresen, viszont ahogy le tettem a biciklim láttam két lányt be jönni a suliba akik nagyon rám is néztek és köszöntek, nem ismertem őket majd mentem a teremhez láttam hogy az egyik az osztálytársam, le ültem a helyemre.
~Óra közben~
Észre vettem hogy az a lány folyton néz engem, kicsit zavart majd kicsengettek én ki mentem szünetre
~Bianka szemszöge~
Megláttam azt a helyes fiút aki BMX-el jár és azt gondolom belé zúgtam, olyan aranyos a mosolya, cuki fiúnak látszik. Mindegy utána megyek és megállitom, de nem tudom a nevét így máshogy szólitottam, neki mentem véletlen és kiesett a telefon a kezemből ahogy jött be szünetre.
Bianka: Oh bocsi bakker a telom remélem nem tört be *aggodva mondtam*
Zozo: Semmi baj én nem figyeltem, hagyd fel veszem ja és nem tört be nyugi *fogta meg a vállam*
Bianka: Hogy hívnak amúgy?
Zozo: Kempf Zozo vagyok és téged?
Bianka: Varga Bianka vagyok
Majd Zozo cukin rám nézett amitől boldog lettem, majd vége lett az óránknak és elindultam ebédelni egyszer csak a BMX-el elém driftel Zozo.
Bianka: Hékás majdnem elütöttél.
Zozo: Oh bocsi amúgy merre tartasz?
Bianka: Ebédelni miért?
Zozo: Elkiséljelek?
Bianka: Nem kell, barátnőmmel megyek
Zozo: Okés akkor szia!
*Zozo elhajtott*
Hazaértem és lefeküdtem pihenni és instáztam egyszer csak láttam hogy ZozoKempf rám írt, vissza írtam neki majd elköszöntem tőle és mentem fürdeni aztán aludtam.
~Zozo szemszöge~
Ez a Bianka ma nagyon nyügös volt ahogy ment ebédelni, viszont mivan ha nem tetszek neki? Biztos tetszek neki akkor nem nézne folyton. Rá írtam instán ahol elkezdtünk sokat beszélgetni.
22:00 irány aludni.
Holnap folyt. Remélem tetszett nektek❤️🤙
ESTÁS LEYENDO
Kempf Zozo élete
FanficZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...