2013-ban a bmx világbajnokságot
2010-ben mikor elkezdtem a bmx-et akkoriban nem nagyon gondoltam abba bele, hogy én valaha egy világbajnokságra elmenjek.
2013 nyár közepén rendezték ezt meg, és a haverok mondták sokszor, hogy menjek el, de legfőképpen Nagy P Tamás volt az aki bíztatott, hogy nekem ott a helyem. Én úgy álltam ehhez hozzá, hogy 16 évesen nem a legprofibb vagyok.
Végül elmentem úgy, hogy el se akartam menni.
Elindultunk faterommal, Patrikkal és a többi magyar riderrel.
Nagyon sokat nem is álltunk meg az úton, hogy minél hamarabb odaérjünk.
Meg is érkeztünk szerencsésen.Hajnali 5 óra volt amikor a csapat nagyrésze kiszállt a kisbuszból, és megmozgattuk magunkat a hosszú út után, apa a kocsiban aludt, hagytuk aludni.
Majd megvártunk mindenkit, megérkezett Josa Danny.
A srácokkal megnéztük a pályát, amin
nagy ívek, boxok voltak a Gyulai skateparkhoz képes.Elkezdődött a világbajnokság.
A bíró, kimondta az én nevem.
Elindultam a pályán.
Megpróbáltam a saját körömet összerakni, úgy ahogyan elterveztem. Az egyik trükknél a footjam vázpörgetésnél elestem. - nem lett semmi komolyabb bajom - integetéssel jeleztem a bíró felé.
Megcsináltam a trükköt újra, és másodjára beadtam.
Megcsináltam!
Pár óra múlva eredményhirdetés volt.
Az elején szinte senki nem értette amit mondanak, elmondták a negyediket, a harmadikat, a másodikat aztán kiderült, hogy én nyertem.
Oda mentem, és át adták a bmx worlds 1. helyezett érmét.
Nagyon örültem neki, sőt nem is számitottam erre hiszen én kissé kevésbé éreztem jónak, de ennek ellenére mégis jó időt mentem.
Tomi utána le is interjúzott engem.
És amint vége lett az egész versenynek haza indultunk.
ESTÁS LEYENDO
Kempf Zozo élete
FanficZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...