20.

41 3 0
                                    

A vonaton zenét hallgatva, ki lesve az ablakon Szonján gondolkoztam, nagyon szeretem, de nem tudom hogy Szonja hogy fogja bírni a kapcsolatunkat -szomorúan nézett ki az ablakon és ez járt a fejébe Zozonak.
Szonja írt neki egy levelet amit a vasútállomáson át fog adni Zozonak, amibe az állt a levélbe, hogy "Legyünk barátok, szüleim miatt nem lehetünk együtt, légy azzal boldog akit megérdemelsz, melletted leszek mint barát..... De ennek a szerelemnek nem szabad hogy sokáig tartson -írta a levélbe Szonja.
Amikor láttam hogy lassan be ér a vonat Gyulára, fejembe Szonja járt akire gondoltam biztos elém jön, leszálltam a vonatról és Szonja ott várt.
Szia Szonja -köszönt a lánynak-
Szia Zozó, de jó hogy haza jöttél nézd meg ezt a levelet -oda adta a fiúnak majd elolvasta és így reagált rá -
Szonja ez mi? Te most szakítani akarsz? - mondta idegesen -
Igen! Barátok lehetünk csak. - mondta a lány szomorúan -
Zozó majd levelet eldobva ott hagyott amit rossz volt nézni ezért utána mentem, de sehol nem találtam már.
Amikor Szonja közölte hogy szakít velem nekem ott összeomlott az érzésembe minden, az utcán sétalva sírtam a városba majd oda mentem a régi helyünkre ahol összejöttünk és le ültem.
Nagyon fáj nem bírom - mondta sírva
Imi észre veszi motorral menve Zozot a padnál.
Csá Zoli! -köszönt, de Zozó csak sírt-
Zozó, te sírsz? - kérdezte a fiút-
Hagyjál már menj innen - mondta sírva le hajtott fejjel -
Nem! Állj le! Mi történt? - itt megrángattam hogy rám nézzen -
Menj már innen hagyj már te is Imi - mondta Iminek.
Majd Imi otthagyta és elment hozzájuk hogy az apja haza vigye
Hello Imi! - köszönt Zoltán ahogy csengetett-
Szia! Baj van!!!!! - mondta Imi az apjának.
Mégis mi? Mond már! - itt ideges volt az apja.
Zozó egy padon ül összetörve és nem tudom mivan vele, félek hogy baromságot művel.
(Ezeket mind ki találtam)
Azonnal megyek! -rohant a kocsi kulcsért és indult Zozóhoz.
Mikor oda ért egyre rosszabb álapotban volt.
Fiam! Fiam! Válaszolj!!!
Zozo csak feküdt a padon egy vizes üveggel.
Fiam hallasz? Válaszolj már!!!!
Fogtam és be tettem a kocsiba, fogalmam sem volt mit tett, be vittem a kórházba ahol azt mondták valamit be vett ami miatt ki mosták a gyomrát, majd szóltam Évinek és Patriknak akik azonnal rohantak.
Hol van Zozó? -kérdezte az anyja oda érve a kórházba-
A szobájába van, de még altatásba van ha fel ébred akkor lehet be menni hozzá - mondta az apja -
Ugye nem lett nagyobb baja - sírt az anyja.
Anya! Nyugi ne sírj nem lesz vele semmi baj, minden rendben lesz vele - nyugtatta az anyját Patrik. -



Ma még jövök folytatni🤙🏽remélem tetszett ez a rész is❤️🙏🏻

Kempf Zozo életeWhere stories live. Discover now