Csak átvert...

41 3 0
                                    

Patrik szemszöge:
Zozó tegnap mondta nekem hogy összejött egy lánnyal, nem hittem a fülemnek.
Vajon ki az a lány? Mikor akarja elmondani anyáéknak!
Megérkezett Zozó.
- Szia Patrik! - köszönt.
- Szia!
- Zozó gyere ide, mizu volt ma? Hol voltál?
- Randiztam egy lánnyal - válaszolta.
- Oh igen? Na az király, na és ki az?
- Rebeka
- Zozó ugye nem a motoros csaj az akit Imi mesélt, mert tudod hogy járni se tud, miért pont ő? Szonjából hamar kijutottál, gyorsan elfejeltetted!
- Patrik fejezd be!
- Nem! Ez az igazság Zozó anya és apa ennek nem fog örülni.
- És akkor mivan? Akkor is vele fogok járni, ne szólj bele!
Veszekedtünk, mint ahogy a testvérek szoktak, Zozó felment a szobájába és bezárkozott.
Anyuék hazaértek.
- Sziasztok fiúk - köszöntek.
- Szia anya, apa.
- Zozó? - kérdezte fater.
- A szobájában van, kicsit összevesztünk egy....
- Mondjad már fiam!
- Egy lány miatt anya aki járni se tud, motor baleset miatt sérült le és Zozónak egy rokkant kell.
- Tudod milyen megy a feje után - mondta fater.
Jó apa, de kihasználja emiatt.
- Hivja ide azt a lányt! - mondta anya lelkesen.
Felmentem Zozóhoz, aki szerencsére beengedett.
- Mivan Patrik?
- Anyáék látni akarják  Rebekát.
- Te elmondtad nekik? - mondtam idegesen.
- Igen elmondtam.

Zozó szemszöge:
Patrik elmondta anyáéknak hogy járok valakivel, kicsit felidegesített a gyerek hiszem mi jogon avatkozik bele. Én akkor se fogom haza hozni Rebekát míg nem kerül le a gipsze a lábáról. Patrik néha túl megy a célon, és sok a vita, tudjátok a testvéri viták hiszen Patrik még kamasz.
Le akartam menni a faterhoz beszélni, de inkább nem mentem le, hanem elmentem bicozni egyet a Gyulai skateparkba.
- Hova mész fiam? - kérdezte az apa.
- bmx-ezni, kiszellőztetem a fejemet.
Legalább elengedett fater, elindultam, sok volt a piros lámpa, utálom.
Sikeresen odaértem, kivettem az alfából a bicót és mentem a parkba, csodálkozva láttam, hogy alig vannak, fura.
Na nem baj addig is tudok egy videót csinálni a session-ról.
Felvettem a videókat, beadtam a trükköket nem mindegyik ment elsőre azért. A footjam sokszor beadható elsőnek, ha koncentrálok.
Kiraktam egy instastoryt a bicoról és a parkról hogy: Session🤙🏼
Annyira szeretek vita után kijönni, mert ha ideges vagyok bmx-ezés közben, akkor nem tudok odafigyelni és nekem a délutáni alvás szokásom mellett ez is rossz tulajdonságom.
Majd felhivtam Rebekát.
- Szia Zozó mondjad? - mondta ingerűlten.
- Szia kicsim miújság? Mi a baj?
- Semmi! Hagyj már - letette.
Nem értettem hogy miért rakott le, hallottam a hangján, hogy ideges. Ugye nem én rontom el megint és szakít? Nem, nem Zozó nyugodj meg, nem az miatt ilyen veled.
Majd ahogy ezeket mondogattam, lenyugodtam egy kicsit, de akkor is furcsáltam, ezért úgy döntöttem, hogy fogom magam és elmegyek hozzá.
Beültem a kocsiba, és elindultam.
Mikor odaértem semmi válasz nem volt a csengőre, mintha nem lenne otthon. Folyamatosan nyomogattam a csengőt, de semmi, jött egy üzenet.
- Zozó hagyjuk ezt a kapcsolatot neked nem egy rokkant lány kell aki járni se tud még, igaza volt neki aki beszélt velem, ismered elég közelről, csak jót akar. - írta a lány Zozónak.
- Mi? Ez most mit jelentsen? - írtam vissza.
Nem válaszolt!
Haza mentem és tudtam hogy Patrikra gondol, hiszen ő is ezeket mondta nekem ma.
- Patrik!! - mentem be idegesen.
- Igen Zozó mondjad?
- Te miattad szakított Rekeba. - mutattam a üzenetet.
- Zozó higgadj le, nem én miattam van, hanem Imivel összejött és átvert téged.
- Ez most igaz? - mondtam könnyezve.
- Sajnos igen, Imi kirakta instára aztán leszedte hogy te ne lásd.
Zozo itt elkezdett sírni és felment a szobájába.
Fél óra múlva: 

Kempf Zozo életeWhere stories live. Discover now