Hazaértem Gyulára, hogy otthon a családdal megünnepeljük a szülinapomat
20 éves lettem, telik az idő azért.
Hazaérkeztem és lepakortam a ház elé.
- Kisfiam végre hazajöttél - szaladt felém anya.
- Szia Anyu! Igen hazajöttem hétvégére -öleltem meg.
Kipakoltam a cuccom a csomagtartóból, a bicót és a védőimet.
Bementem a házba, ahol apu mosolyogva várt.
- Szevasz fiam! - mondta mosolyogva.
- Cső fater - öleltem meg.
- Hatalmas meglepetésben lesz részed.
- Hűha Apu szeretem a meglepit - mondtam nevetve.
A családdal bementünk a házba, Csumpival jót játszottam aztán lenyomtam egy PS játékot. Utána a szüleim hozták a tortám, ami egy Alfa Rómeó logós volt. Nagyon boldog voltam, gyertya fújásnál kívántam valamit!
Mindenki evett a tortából, beszélgettünk aztán mondtam szüleimnek és Patriknak hogy elmegyek bmxezni egyet.
Összepakoltam a cuccom a védőket.
Elindultam és útközben jutott eszembe, hogy a bokavédő otthon maradt, na mindegy nem lesz semmi baj, nem lesz sérülés.
Megérkeztem a skateparkba, bevédőztem.
Elsőnek csináltam egy bemelegítést.
Beadtam pár trükköt, gondoltam csinálok egy nagy flairt a nagy íven.
Amikor a flair nem sikerült beadnom, nem gondoltam azt hogy a végén nem bírok lábra állni, elkezdett fájni a bokám.
- Auuu - kiabáltam a parkba.
Megnéztem a bokám, ami kétszer nagyobbra dagadt.
- Neeee ez most komoly. - kiáltottam magamban.
Nem tudtam mit kezdjek magammal, ezért hívtam fateromat hogy eltud - e jönni értem.
- Apa!
- Mond fiam mi a baj?
- Nem bírok lábra állni, bedagadt.
- Jézusom fiam, megyek a skateparkba, kitartást mindjárt ott leszek.
Apa elindult a kocsival és sietett ahogy tudott.
Feküdtem a bicóm mellett, annyira fájt hogy nem bírtam ráállni a lábamra, kellett volna nekem bokavédő nélkül flaireznem.
Megérkezett fater.
- fiam, jézusom - szaladt a fiú felé.
- Fater, segíts nem bírok felállni.
- Gyere felkaplak.
Felkapott mint egy mennyasszonyt, csodáltam is hogy elbír apu mondjuk nem vagyok dagadt, csak 73 kg.
Apa betett a kocsiba hátra és a kórházig feküdtem.
Megérkeztünk a kórházba.
Apa ismét felkapott, és vitt a bejárathoz.
- Mi történt uram - kérdezte a nővér a pultnál.
- A fiam elesett, bokája fáj neki
- tegye a hordágyra, azonnal megröngenezzük és várjanak.
Fater rátett egy ágyra, és bevittek a röngenre, nagyon izgultam, vajon mi lett a bokámmal.
Pár óra múlva röngen után.
Zoltán szemszöge:
Vártam a fiam, hogy kijöjjön a röntgenből.
Aggódtam a karrierje, és egészsége miatt, mégis a fiam.
Zozó kijött a röntgenből, láttam az arcán a fájdalmát.
- Szia apu, megvolt a röntgen - mondta szomorúan.
- És mi történt?
- Elszakadt az összes szalagom, várni kell azt mondták.
Zozó szemszöge:
Láttam apán hogy nagyon szomorú, hiszen aggodik értem, és bennem van az, hogy vajon mi lesz a bokámmal? Most mi lesz a karrieremmel? Ezek a kérdések voltak a fejemben, mikor eszembe jutott, hogy posztolni kéne instastoryba, tudják már a követők, hogy miért nem vagyok aktív.
Lefotóztam a lábamat, és kiírtam oda, hogy: nehéz hetek/ hónapok jönnek...
Kiraktam a storyt amire 4 percenként jöttek az aggodó üzenetek, őszíntén megvallva jól esett.
Vártunk az orvosra, aki megmondja mi is a helyzet a bokámmal, kb vagy fél óránál többet várhattunk, mikor jött az egyik orvos.
- Jó napot kívánok, ön Kempf Zoltán? - kérdezte.
- Igen én vagyok az - válaszoltam vissza.
- Rendben, a röntgen kép alapján azt láttam, hogy az ön bokáját műteni kell. - mondta nekünk.
- Rendben, és mikor lenne az? -kérdezte az apa.
- Most adunk neki merevítőt, és beszélek a kollegákkal akikkel műtők, hogy mikor legyen. - Mondta az orvos.
STAI LEGGENDO
Kempf Zozo élete
FanfictionZozó egyetemre jár. Az életét írom le. Az egyetem alatt új dolgokat kapott az életében ahol az egyik hogy egy lánnyal megismerkedik és a jövőben lesz valami köztük. De ez a kapcsolat nem tart sokáig, jön egy másik lány Ramóna aki boldoggá teszi Z...