Flórida után újra Budapesten:

35 3 0
                                    

Eltelt a 3 hét, és elkezdtem bepakolni a böröndőmbe.
- Span, figyi - szólt szomorú hangon hozzám a fiú.
- Igen Danny?
- Nagyon jól éreztem magam veled, és köszönöm. - megölelt, és megütögette közben a hátam.
- Én köszönök mindent, nekem is jól esett ez a kiruccanás - fogtam meg a vállát.
Danny berakta a csomagtartóba a cuccomat, én pedig előkaptam a kamerám.
Elmondtam, hogy megyek a reptérre, és vissza Budapestre, majd utána le is raktam a gépet.
Kiértünk a reptérre, és búcsút vettem Danny-től, majd elindultam a felszallópálya felé. Láttam a fiún, hogy elég elkeseredett, így elhívtam Gyulára a nyári táborba, hogy végig velünk lehessen.
Felszálltam olyan pár perc elteltével a Budapestre tartó repülőre, elfoglaltam a helyem a kényelmes ülésben.
Betettem a fülembe az airpods-om, elindítottam a kedvenc dalom - ami nem más mint a Heat Waves, ha tehetnèm egész nap csak azt a zenét hallgatnám.
Fura volt hazamenni, viszont vártam is hiszen utána pár hónapom van az egyetemen, és nyár lesz, jönnek a táboros készülődések, szervezés, minden jóság.
Elnyomott az álom.
Mikor felébredtem, már Pesten voltam. Leszálltam, és mentem is a legközelebbi buszmegállóhoz
Fáradt voltam, amint felszálltam a buszra fel is hívtam Danny-t, hogy hazaértem épségben.

Kempf Zozo életeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin