Nem gondoltam volna....

38 4 0
                                    

Másnap nagyon nem volt kedvem se felkelni, ezért feküdtem a fiú ágyában. Aki mellettem csendesen aludt, hagytam aludni, hogy pihenjen. Tegnap a randi után nagyon jó volt az éjszaka!
Sose volt ennyire szenvedélyes éjszakám, mint vele.
Zozó más mint a többi fiú, makacs, megy a feje után, és nagyon bejön az, hogy rossz fiú is tud lenni ha akar.
Telefonozás alatt láttam, hogy felém fordult aztán aludt tovább.
9:00 volt amikor úgy voltam vele, felkeltem.
- Jó reggelt szép fiúm - simogattam az arcát, a vállát.
- Jó reggelt! - mondta komás, morcos hanggal a fiú.
Majd hagytam ébredezni, de nem kérdeztem semmiről. Simogattam a kis pihe puha arcát!
- Hogy aludtál? - kérdeztem rá a fiúra.
- egész jól, és te baby? - mosolyogva.
Nagyon jól aludtam, mellette a legjobb, és ezeket elmondtam neki, láthatóan tetszett neki, az ahogy mondtam neki!

Zozó szemszöge:
Ahogy reggel Rami ébresztett, nagyon jól esett. Sose keltem fel ilyen jól!
Nagy nehezen felkeltem az ágyból, és kerestem magamra egy rövid nadrágot. Nem szeretek polóba aludni, inkább simán boxerben alszok főleg, hogy most nyár is van.
Ramit levittem reggelizni, amit anyukám már el is készített! Finom tojásrántottát reggeliztünk kávévval.
Aztán felöltöztem, egy RZ pulcsi, és egy Vans nadrágot vettem fel. Csumpit kicsit szórakoztattam!

Kempf Zozo életeWhere stories live. Discover now