تيجوا نصلي علي النبي عليه الصلاة والسلام❄
.
.
.
.ٲحبك بصدق تام ٲحبك باستثناء وبضياع وتشتت ٲحبك ببؤس و تمني
و رغبة طويلة في البقاء بجانبك🤤♥️
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
وهم في طريقهم للمول بسيارة اياد..كان يسود صمت قاتل وهي تتصفح هاتفها وهو تاره ينظر للطريق وتاره لها دون ان تلاحظ وقرر كسر الصمت وقال
اياد.... انت لي سيبتيني وبعدتي؟!
غرام سمعت ماقاله ولكنها تجاهلت وكأنها لم تسمع شئ... تضايق اياد من هذه الطريق واوقف السياره فجأءه وقد فزعت غرام من هذه الفعله..غرام بعصبيه.... انت مجنون لولا حزام الامان كان زمان دماغي في نص ازاز العربيه..
اياد بنفس العصبيه..... مانتي اللي متجهله كلامي.. كانت ستقول انها لم تسمعه ولاكن قاطعها وقال.. لا انتي سمعتي انا سألتك وقولتلك اي لي مش عاوزه تقوليلي اه صح نسيت اني لما قولتلك اني عندي ورم في المخ قولتيلي انا اسفه مش هقدر اكمل معاك وسيبتيني في اصعب لحظه في حياتي بس يشاء القدر واعمل عمليه وابق احسن من الاول..غرام وهي تستمع وتنظر امامها ببرود وقالت.... يارب تبق احسن كمان وكمان ممكن تسوق بق عشان مش فاضيه.. قالت كلامها بكل برود..
اياد بضحكه ساخره... هه ماشي بس هيجي يوم واعرف عملتي كدا لي..
هزت غرام رأسها بمعني انشاء الله... اكمل اياد الطريق وهو يفكر لماذا فعلت هكذا واخير بعد نصف ساعه وصلوا للسوبر ماركت... اشترت اجتياجات المنزل وهو ايضا جاء ليحاسب اكتشف انه نسي المال في الغرفه.. اغمض عينه بغضب لاحظته غرام وهو يرجع الكيس لمكان حتي يقوم العامل بتفضيته مرا اخري...غرام... لو سمحت هات الكيس تاني.
العامل... تحت امرك.. وجاء بالكيس..
اياد بغضب مكتوم لانهم في مكان عام وقال بصوت يصلها هي فقط..... مش محتاج منك حاجه علي فكرا..
غرام..... هه ومين قالك اني هحاسب من معايا احنا اول ماهنروح هتجبلي حق الحاجات دي اعتبر نفسك استلفت مني يلا اشتال...
اياد بهمس لنفسه... متكبره ومغروره عاش والله ثم اكمل بصوت مرتفع وانتي اتشليتي ماتشتالي انتي...
غرام بأستغراب وسخريه... الناس يقولوا اي عليك مش راجل مثلا ماهو انا لو اشتلت ونت كل اللي عليك ماشي وحاطط ايدك في جيبك هيقولوا كدا..اياد... ماشي كلوا بحسابوا..
غرام.... اوماااال😌
وخرجوا من السوبر ماركت وركبوا السياره في طريقهم للمنزل..___________________
مجهول 1.... هههههههه يعيني معدش حيلتهم حاجه غير كام قرش وشويه وهيتحسروا عليهم..
مجهول 2.... انت قدرت تعمل كدا ازاي ياجدع انت ابليس يتعلم منك..
مجهول1..... قال بغرور وتكبر... عيب دنا العب ابليس على ايدوا وصوابعوا..
مجهول2.... طب تفتكر هيقدر يرجع حاجه منك...
مجهول1.... دا لو علي جثتي مش هيعرف كل حاجه راسمي..
ضحكوا هما الاثنان بصوت مرتفع دليل علي انتصرهم ولاكن لن تدوم الضحكه كثيرا...
أنت تقرأ
«دمعة شتا Teardrop»
Actionفي الأسبوع الاول من فراقنا : كنت أتابع صفحتك الشخصيه بحسابٍ مزيف، أرسلت لك مئه وعشرون رساله، وتحدثت مع أصدقائك لنتقابل، كنت أصلي فقط من أجل أن يعود كلُّ شئٍ علي ما يرام، كنت فِي أمس الحاجه لرؤيتك، لسماع صوتك، كنت استيقظ لأطلبَك علي الهاتف، ناسية تما...