Section 17

109 5 2
                                    

صلوا علي النبي واذكروا الله... 💛
.
.
كل سنه وانتم طيبين وينعاد عليكوا باألف خير 😍
.
.
" الحب ليس شيء واحد كبير، بل هو ملايين الأشياء الصغيرة، أن نقف معاً، ونسير معاً، أن نبكي ونضحك معاً، أن نتشارك أمورنا التافهه والمهمة، ألا نشعر بالوحدة أبداً، أن نعرف أن هناك شخص موجود دائماً بالقرب، الحب أن نبدأ معاً وننتهي معاً..أن أكون أنا أنت وتكون أنت أنا. "💙
.
««««««««««««««««««««««««««««««««
.
فعلوا كما قالت اكسير وجهزوا اغراضهم وهاهم ينطلقون عدا اكسير قال لها اسيد علي مكان الكاميرات المراقبه كي تراهم وهم يصعدون السيارات وتحذف المقاطع وتخرج وكأنهم مازالوا في الداخل فهي غير متأكده ان كانت مراقبه ام لا...
جلست اكسير تراقبهم وهم يصعدون الي سيارات الاجره..وازالت التسجيلات الكاميرا وقامت بهدوء...

خرجت اكسير وهي عندها يقين ان احد يراقبها وهذا ماحدث عندما تحركت تحرك خلفها سياره سوداء وصارت تلاحقها ولاكن هيهات من يولاحقون انها اكسير وقادة درجاتها الناريه بأقصي سرعه وظلت تدخل من طريق وتخرج من الاخر حتي فقدتهم وذهبت الي العائله في مقرها السري وجدتهم يجلسون علي اعصابهم متوترين دخلت عليهم ونظرت للجميع ببرود وقالت....

اكسير ببرود...هتفضلوا هنا تلت ايام بس عما القصر يتصلح ويتشدد الحراسه واكون خلصت موضوع ادهم دا..

ميرهان ببكاء...اكسير حبيبتي سامحيني مكنتش اقصد انا انا اتفاجأت والله ومكنت...قاطعتها اكسير وهي تقول..مش مهم المهم الوقت مش عاوزاكوا تتصلوا بحد برا التليفونات كلها تتقفل واللي هيفتح تليفونوا يقول علي نفسوا يارحمن يارحيم تمام انا هروح انا وهبق اطمن عليكوا...

كل هذا واسيد سيحترق من الغضب امسكها من يديها وقال.....انتي اتجننتي انتي هتروحي تاني ليه برجلك دا كان هيموتنا كلنا عشان رفضتي بس مبالك بق لو روحتي لحد عندو..

اكسير...لو روحت لحد عندوا انتوا هتكونوا في امان ومعتش حاجه هتحصل ثم افلتت يديها من يده...
اسيد بدهشه....يعني اي؟!
اكسير....يعني هروح ليه لو مقتنعش انوا يسبني هوافق عليه..
راسل.....انتي مجنونه رسمي مستحيل نسمحلك تعملي حاجه زي دي..
اكسير...راسل ارجوك معتش عاوزه حد يدخل منكوا في الموضوع دا انتهينا..
قامت اصلي وارتمت في احضان اكسير وهي تبكي وتقول....(شهقه) اكسير متسبنيش(شهقه) انا خايفه اوي متسبنيش ونبي..

تكلمت اكسير بحنان وملست علي شعر اصلي واحتضنتها وقالت....مش هسيبك ياحبيبتي مش هسيبك انا هخلص الموضوع واجي..ثم قامت بأخذ وجهها بين كفيها وقالت...ومتعيطيش مينفعش العيون الجميله دي تعيط اوعديني يلا انك هتبقي قويه ومعتيش هتعيطي..

اصلي وهي تمسح دموعها بأهمال...اوعدك اني ابق قويه بس مش اوعدك اني معيطش صراحه وابتسمت..
ابتسمت اكسير عليها وقبلت جبينها وتركتها وجدت خالد يأتي في ماحيتها وفجأءه سحبها محتضنآ اياها بادلته الحضن...وتركته وذهبت لاحمد الذي اشار لها بأن تذهب في ناحيته وقام بأمساك وجهها وقبل بينها وقال....خليكي قويه كلنا معاكي..

«دمعة شتا Teardrop» حيث تعيش القصص. اكتشف الآن