صلوا علي النبي واذكروا الله ♥.
.
.
لقد تعبت تعبت كثيرا، لدرجة ان النوم ايضا اصبح يمقتني.
.*_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_*
.
نورهان بصوت عالي....يلا العشا جاهز يااولاد..
راسل...جاييين...يلا..
ثم دلفوا الي الداخل وجدو الجميع جلس عدا اكسير واسيد.نور وهي تجلس...امال فين اكسير واسيد؟!
ميرهان بأبتسامه...اكسير تعبانه اسيد اخد العشا ليهم من شويه..
نور...يلا خير.
راسل وهو ينظر للجد....مالك ياجدي مش بتاكل لي؟!
الجد والحزن طاغي عليه...حاسس اني السبب في اللي بيحصلكوا يابني..
رؤوف....ياجدي احنا من قبل ما نعرف انك جد اكسير واحنا حيتنا جحيم بسبب ادم فا شيل الفكره دي من دماغك وسيبها علي الله..
الجد وهو يتنهد...ونعم بالله يابني...
.
نورهان... اصلي بنتي معلش هاتي دوا عمك احمد من علي التربيز اللي في الاوضه..
اصلي بأبتسامه...حاضر.
دلفت اصلي الغرفه واحضرت الدواء من الداخل وااكن لاحظت حركه غريبه من الشباك في الحديقه...
خرجت اصلي لهم سريعا وهي متعرقه..
رؤوف...في اي مالك؟!
نظر لها الجميع بأستغراب!!
اصلي وهي تلهث من الخوف.....في في حد انا شوفتوا!!
خالد وهو يعقد حاجبيه....فهمينا يابنتي مش فاهمين?!
اصلي وهي تأخذ كأس الماء وشربته مرا واحده....انا شوفت حد كان بيمشي براحه من شباك خالتو اللي في الاوضه وكان لابس اسود في اسود..احمد پأستغراب....مايمكن حد من الحراس..
اصلي بخوف وهي ترتجف....لا لا كان مغطي وشه بحاجه اكيد الحراس مش هيعملوا كدا..
راسل وهو يقف...محدش يتحرك انا هشوفوا..
نورهان بخوف وقلق...لا يابني بلغ حد من الحراس..
راسل وهو يطمنها...متخفيش ياماما..وب...قاطعهم دخول رئيس الحرس وهو يمسك هذا الشخص ومكبل يديه بيده...وقال برسميه..
رئيس الحرس...انا شوفت دا في الحديقه الخلفيه مردتش اكشف عنو غير قدامكوا...
اصلي بخوف وهي تحتضن رؤوف...اهو اهو شفتوا..
احمد بجديه...شيل اللي علي وشوا دا!نزع الحارس القناع الذي كان يرتديه هذا الشخص ثم سمعوا شهقه من ميرهان وهي تقف مصدومه وتضع يديها علي فمها...والجد الذي صدم بشده عندما رأي ابنه عاصم الذي يخطط لقتله وايضا طرده من المنزل...
احمد بغضب....انت بتعمل اي هنا وازاي دخلت؟!
عاصم بأبتسامه ساخره...ملكش دعوه انت..
راسل بعصبيه وهو يلكمه...امال مين اللي لي دعوه بروح امك داخل بيتنا زي الحرميه وزي لي مانت فعلا كدا..عاصم بعصبيه....هندمك علي الضربه دي يابن احمد..
راسل وهو يلكمه مرا اخري....انت اي هنا عاوز اي ونت مين اصلا؟!
عاصم وهو ينظر لميرهان والجد....انا ابق عاصم ابن الحج اللي قاعد دا واخو جوز الست اللي واقفه هناك دي..
راسل بأستغراب...ولما انت ابنه جاي تتسحب زي الحرميه لي..
أنت تقرأ
«دمعة شتا Teardrop»
Acciónفي الأسبوع الاول من فراقنا : كنت أتابع صفحتك الشخصيه بحسابٍ مزيف، أرسلت لك مئه وعشرون رساله، وتحدثت مع أصدقائك لنتقابل، كنت أصلي فقط من أجل أن يعود كلُّ شئٍ علي ما يرام، كنت فِي أمس الحاجه لرؤيتك، لسماع صوتك، كنت استيقظ لأطلبَك علي الهاتف، ناسية تما...