Haftasonu herkes için normal geçmişti. Chan ve Felix iki akşam başbaşa yemeğe çıkmışlar ve aralarındaki ilişki hakkında konuşmuşlardı, son verdikleri karara göre altı defa daha randevuya çıkacaklar ve toplam sekiz randevu olduğunda sevgili olacaklardı.
Jeongin içinse bir miktar yorucu geçmişti çünkü dersleriyle ilgilenip dönem sonu proje ödevi almıştı, bir hafta sonra bir dönem bitecek ve bir aylık araya gireceklerdi. Tabii o arada Jeongin stajyer olarak tamamlaması gereken iki ayı tamamlamış olacak ve kalan dört ayla hayatına devam edecekti.
Haftasonu en farklı geçen kişiyse Hyunjin idi, ilk defa kendine bir haftasonu tatili yapmış ve arada bir Jeongin'le görüntülü konuşmuştu. Genelde Jeongin'i ne zaman arasa ya Felix'le oluyordu ya da proje ödeviyle ilgileniyordu, bu sebeple eğer işi varsa diye aramadan önce de mesaj atıyordu. İki gündür başlayan ilişkileri pürüzsüz ilerliyordu.
Şimdiyse yine bir pazartesi olmuş ve her şey resmiyete dönmüştü, Hyunjin döndüğü mahkeme arından kendini sandalyesine bıraktı ve birkaç tur döndükten sonra durdu. Uzun zaman sonra bir mahkemede sakin kalmıştı, sinirlenmemiş ve her şeyi en mükemmel olarak yapmaya ihtiyaç duymamıştı. Hatta öyle ki bir ara yanlış bir yasayı okuduğunu fark etse de sorun çıkmadan durumu kurtarmıştı, hata yapmıştı ama sorun etmemişti.
Aklına birden stajyer çocuk düşünce gülümsedi, bir haftalık cezası bittiği için tekrardan Chan'ın stajyeri olmuş ve onun odasına dönmüştü. Biraz onunla da vakit geçirmek istiyordu çünkü büroya geldiğinden beri odasından sadece duruşmalara gitmek için çıkmıştı.Kimsenin, özellikle de Rosé'nin, dikkatini çekmediğine emin olarak Chan'ın odasına ilerledi, kapıyı iki defa tıklattıktan sonra Chan'ın "gel" komutunu duyunca içeri girdi.
Girer girmez ilk baktığı dosyalarla ve buluşma saatleriyle meşgul olan Jeongin idi, gözleri yavaş yavaş odada dolandığında gördüğü sarı saçlı bedenle gülümsedi. Ne zamandan beri bu büro ziyaretçi kabul ediyordu?"Hoş geldin Felix, bir şeyler içtin mi? Sipariş edebilirim senin için."
Felix kibarca selam verdikten sonra soruyu yanıtsız bırakmamak adına dudaklarını araladı.
"Birazdan Chan'la çıkacağız Bay Hwang, nezaketiniz için teşekkür ederim."
Jeongin, o an şaşırmakla meşguldü. İlk başta Hyunjin'in kibar ses tonu dikkatini çekmişti, onu iki yıldır tanımasına rağmen bir defa bile kendisinden küçük veya büyük fark etmeksizin kibar konuştuğunu duymamıştı. Hoş, bu da narsistikliğin bir belirtisiydi, küçük görmek ve kaba davranışlar.
Hyunjin'in nezaketi bir kenara Felix narsistik olmamasına rağmen normal şartlarda nezaketten yoksundu. Bir defa bile kendisiyle bu denli saygılı konuştuğunu hatırlamıyordu Jeongin."Siz bilirsiniz o zaman, sen neler yapıyorsun stajyer?"
Hyunjin bunu sorarken elinden geldiğince ciddi kalmaya çalışıyordu, haftasonu yaptıkları anlaşmaya göre ne Felix ne de Chan bir süre ilişkilerini bilmeyeceklerdi. Henüz kendileri ilişkinin dengesini kuramamışken başkalarıyla beraber bu ilişkinin temelini atmakta zorlanacaklarını düşündüler. Bu yüzden en azından birkaç ay saklamayı düşünüyorlardı.
"Bay Bang'ın eski dosyalarını ayırdım ve gelecek olan müvekkilerine buluşma saati verdim Bay Hwang, eğer bir ihtiyacınız varsa yardımcı olabilirim."
Hyunjin gülümseyerek başını iki yana salladı, o sırada Chan'ın radarına yakalanmıştı.
"Sen niye sırıtıyorsun sabahtan beri? Ne içtin de geldin?"
Hyunjin anında yüzündeki gülümsemeyi silerek Chan'a baktı, cevap vermek yerine yavaşça odadan kaçmaya başladığını da Felix fark etmişti ancak bunu Hyunjin'e veya Chan'a yansıtmamaya karar verdi, onun yerine akşam Jeongin'le güzel bir konuşma gecesi yapabilirlerdi. Hani şu Jeongin'in bir ya da iki saat uyku uyuduğu günlerin gecesi olan gecelerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lawyer - hyunin
FanfictionJeongin stajyerlik için HB Avukatlık Bürosu'nu seçti fakat başına ne tarz insanlar geçeceğinden bir haberdi. @hyuninsmenu -210621-