"Hey, bilgisayarımı ver Jeongin!"
"İki dakikalık işim var Lix, bekle biraz."
"Ödev yapıyorum aptal, ver şunu!"
Felix, bilgisayarını alabilmek için Jeongin'e doğru atılmıştı ki Jeongin birden Felix'in bileğini kavrayarak durdurdu onu. Canını yakmamak için yavaşça tutmuştu.
Felix şaşkınlıkla bir koluna bir de Jeongin'e baktı, ortam ciddi miydi yoksa ironi mi dönüyordu çözememişti."Hyunjin'in psikolojik rahatsızlığı var ve bundan kurtulmasının tek yolu benim şu anlık. O yüzden bana yarım saat ver Lix, söz veriyorum geri vereceğim."
Felix'in dudakları şaşkınlıkla aralanırken hızla Jeongin'in yanına oturdu, ne olduğunu öğrenmek istediğinden bilgisayar ekranına yaklaştı ve Jeongin'in klavyede yazdıklarını ince ince incelemeye başladı.
Narsistik Kişilik Bozukluğu Nedir? Nasıl Tedavi Edilir?
Felix şaşkınlığın en üst seviyelerindeydi, Hyunjin'in diğer insanlara veya diğer patronlara göre anormal ve dengesiz olduğunun farkındaydı ancak bunun aslında bir kişilik bozukluğu olduğunu tahmin bile edemezdi. Jeongin'e sormak istediği çok şey vardı ama Jeongin'in gözlerinde endişeyi ve ögrenme arzusunu görünce dudaklarını kapattı. Zaten şimdi birçok şeyi öğrenecekti.
Narsistik kişilik bozukluğu (NKB) olan kişilerin, ideallerinde oluşturdukları, kendi şişirilmiş ihtişamlı imajına aşık olduklarını söylemek daha doğrudur. Böylelikle, özgüvensizliklerinden uzaklaşmalarını sağlar.
Öte yandan ihtişam sanrılarını besleyebilmek çok fazla çaba gerektirir - ve işte o zaman olumsuz tutumları ve davranışları ortaya çıkar.
Narsistik kişilik bozukluğu (NKB), ben merkezci ve kibirli bir düşünce ve davranış yapısını, diğer insanlara karşı düşüncesiz davranışları, empati eksikliğini ve de hayranlar edinmeye aşırı ihtiyaç duyma hallerini içerir.
Çevrelerindeki insanlar sıklıkla, NKB'li kişileri ukala, manipülatif, bencil, buyurgan ve talepkar olarak betimlerler. Narsist kişinin bu düşünce ve davranış biçimleri, iş, arkadaşlık, aile ve aşk ilişkilerinde, yani kısaca yaşamlarının her alanında kendini gösterir.Bu kişilik bozukluğuna sahip olan narsist kişiler zamanla bunu yenebilirler ancak her şeyde gerektiği gibi bunda da bir patlama anı gerekir. Narsist karakterin değer verdiği herhangi bir şeye verilen zarar bu patlamaların en büyüğüdür.
Patlamayı yaşatmak her zaman kolay olmaz, bu nedenle psikolojik bir destek almadan narsist karakteri iyileştirme çabalarına girmeyiniz.
Cümle net bir şekilde bittiğinde gözlerini yavaşça ekrandan uzaklaştırdı Jeongin, son paragrafa kadar kendinden doyasıya emindi fakat son paragraf endişe hissetmesini sağlamıştı.
Hyunjin, o patlamayı yaşamıştı, bu sebeple belki de korkması gereken bir şey yoktu Jeongin'in ancak ne zaman ne olacağını bilemezdi. Bu patlamayı yaşadığı için tamamen bu rahatsızlıktan kurtulmamıştı sonuçta, sadece kontrol edilebilir hâle gelmişti.
Ancak Jeongin nasıl kontrol edeceğini bilemezdi.Bu yüzden korktu, Hyunjin'in vereceği zararlardan korktu ama ona yardım etmek istiyordu. Hyunjin yansıtmasa da Jeongin'e değer veriyordu ve eğer ki Jeongin de böyle bir durum olsaydı Hyunjin seve seve yardımcı olurdu.
Bu yüzden bencillik yapmak istemiyordu Jeongin, elinden geleni yapacaktı bunun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lawyer - hyunin
FanfictionJeongin stajyerlik için HB Avukatlık Bürosu'nu seçti fakat başına ne tarz insanlar geçeceğinden bir haberdi. @hyuninsmenu -210621-