BK

5.5K 183 22
                                    

Lucy Heart (17 lat) - Jest zgrabną, piękną blondynką o brązowych oczach i jasnej cerze. Jej jedyną córką Jude'go Heart i tym samym dziedziczką majątku Heart. Jest jedną z najlepszych uczniów w szkole. Jest pewna siebie, dobrze radzi sobie w nawiązywaniu nowych znajomości i zawsze chętnie pomaga innym. W wieku 16 lat zaczęła pracować jako modelka i jest znana na całym świecie (praca nie zawadza jej w nauce). Jest przyjaciółką z dzieciństwa Natsu i najlepszą przyjaciółką Hinaty, którą poznała już w gimnazjum. 

Hinata Hyuga (17 lat) - Jest zgrabną, piękną szatynką o niebieskich oczach i jasnej cerze. Jest pierwszą córką Hiashi Hyuga i jedną z dziedziczek jego majątku. Jest jedną z najlepszych uczniów w szkole. Jest nieśmiała i brakuje jej pewności siebie. Jest miłą i pomocną osobą, która nigdy się nie poddaje. Od dziecka ćwiczy karate. Jej przyjaciółką jej Lucy, która ją wspiera i daje zawsze dobre rady, a Naruto kolegą, który razem z nią trenuje karate. 

Naruto Uzumaki (17 lat) - Jest wysokim, dobrze zbudowanym blondynem o niebieskich oczach. Pomimo, że chodzi jeszcze do szkoły jest szefem firmy, którą odziedziczył po ojcu od razu po urodzeniu (Rodzice nie żyją). Zajmował nim się jego wujek przez co chłopak jest do niego bardzo przywiązany. Jest pewny siebie, inteligentny i myśli optymistycznie. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Od dziecka ćwiczy karate i tam też poznał Hinate. Jest najlepszym przyjacielem Natsu, z którym nie jeden raz zrobił bardzo głupie rzeczy. 

Natsu Dragon (17 lat) - Jest wysokim, dobrze zbudowanym brunetem o zielonych oczach. Jest synem Dragon'a i dziedzicem firmy Dragon. Jest pewny siebie, inteligentny i trochę nieodpowiedzialny. Od roku jest modelem i pracuje w tej samej agencji co jego przyjaciółka z dzieciństwa Lucy. Jest też aktorem, którego zna cały świat. Jego najlepszy przyjaciel to Naruto, który jest tak samo nieodpowiedzialny jak on. 

Love isn't simpleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz