Not: Bu bölümü yorumda fikirini belirtip yazmama sebep olan @___felicia____ 'ya hitaben."......
İç çekerek hocaya dikkatimi vermeye çalıştım. Bugün hiçbir şey yapmak istemiyor sadece yatağımda yatıp yuvarlanmak istiyordum. Yanımda horul horul uyuyan Asya'ya baktım.
Hoca dersin bitmesine az kaldığını söyleyerek erken bitirmişti. Bende tam kafamı sıraya yaslayacakken omzuma dokunan elle arkamı döndüm.
Kaan her zaman ki gibi sırıtmasıyla bana bakıyordu. "Gidiyor muyuz bugün?" Kaşlarım çatılırken bedenimi yan çevirip tamamen ona baktım. "Nereye gidiyor muyuz?" Yayıldığı sırada doğrularak öne eğilmişti.
"Bizim eve gidecektik ya proje için." Dün gece Karan'la bu konuda tartıştığım aklıma gelirken "He evet gideriz."
Önüme dönücektim ki "Sana mesaj atmıştım geri dönmedin."
Bu konuda da Karan'la tartıştığımı hatırlarken Kaan'a gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. "İşlerim vardı."
Kaan tam bir şey diyecekti ki çalan zille hızla yerimden kalkıp Asya'yı dürttüm.
Asya'yı güzellik uykusundan zorla kaldırmış kantine indirmiştim.
"Beden dersi var ya, hiç istemiyorum." Asya'nın bıkkın sesi gülümseme sebep olurken ben omzumu silktim.
Zil çalmış sınıftan eşyalarımızı alıp spor salonuna indik.
Spor ayakkabılarımı unuttuğumu fark ettim. "Of ya." Asya bana dönüp "Ne oldu?" diye sordu. Çıkardığım ceketimi tekrar üstüme geçirdim. "Ayakkabılarımı sınıfta unutmuşum alıp gelicem."
Bana üzgün bir bakış atıp giyinmeye devam etti. Sınıfa çıkarken kendime kızdım. "Bir de en üst katta ya."
Sonunda sınıfa vardığımda içeri girdim. Tam çıkmak üzere olan Eda ile karşı karşıya geldik. Sınıfta olan bir kızdı arada bana kötü bakışlarını görüyordum ama nedenini hiç anlamamıştım.
"Vay vay kimleri görüyorum." Kaşlarım çatılırken o devam etti. "Okulun biricik sahibi, geldiğin gibi bütün düzeni bozdun."
Küçümseyici bakışlarla beni baştan aşağı süzdüğünde yerimde kıpırdanmamak için zor tuttum kendimi. "Ne saçmalıyorsun sen?"
Sesimin sert çıkmasını umarak konuşmuştum ve beklediğimden daha emin ve sert çıkmıştı. Arkasında ki sıraya yaslanırken kollarını göğüsünde bağladı.
"Geldiğin gibi Kaan'a yanaştın, sanki sana bakıcak." Diyip gülmüştü. Sinirlerim bozulurken sakin olmak için kendimi zorladım.
Ben daha bir şey diyemeden yine konuştu. "Senin gibileri bilirim ben ama amacına ulaşamayacaksın." Kafamı yana yatırıp tek kaşımı kaldırdım.
"Nasılmış benim gibiler?" Yüzünde iğrenç bir sırıtma olurken bana bir adım yaklaştı.
"Erkeklerin dikkatini çekmeye çalışan zavallı kızlardansın. Orospuluklarınla Kaan'ı etkileyemezsin."
Dedikleri beynimde patlama etkisi yaratırken gözümün seğirdiğini hissettim.
Kız tam bir şey demek için hareketleniyordu ki bende ki sakinlik uçup gitmiş yerini öyle bir öfkeye bırakmıştı ki kıza resmen saldırdım.
Eda beni üstünden itmeye çalışırken ben kendimi kaybetmiş gibi onu pataklıyordum. "Bıraksana beni manyak."
Bağırışları boş sınıfı inletirken kapının açıldığını sessiz olan koridorların öğrenci sesleriyle dolduğunu işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUMSUN
RomanceNefes alış verişlerim gittikçe azalırken gözlerimin karardığını hissettim. Ağzıma dayanan astım ilacımı hissederken dudaklarımı araladım. Derin bir nefes çektiğimde gözlerimi yavaşça açtım. Gözlerim koyu gözleriyle buluştu. Boynuna sarılıp göz yaş...