XVI

313 34 0
                                    

Angel Alysia pov

Al tien jaar zat ik daar, al tien jaar heb ik toegekeken hoe iedereen mijn Alysia's leven dood ging en ik kon niks doen, alleen toekijken. Als ik toen al uit haar hart kon springen, had ik haar moeder kunnen redden. Ik had ervoor gezorgd dat Alice was gebleven: dat ze de waarheid wist, dat ze wist dat ze bedrogen was. Als ze de waarheid had geweten was ze niet weggegaan Als ik eruit kon springen waren de Kerberossen op de vlucht geslagen omdat ze wisten hoe machtig ik was, hoe machtig wij waren. Ik en Alysia zijn één. Zij is het hart, ik ben het vuur. Ze moest alleen nog ontdekken wat ze in zich had. Ze had mij in zich. Ik heb ervoor gekozen in Alysia's hart te kruipen omdat ze bijzonder is, omdat ik wist dat ze me nodig zou hebben in haar leven. In ons leven. Fabio wist al lang dat ik in haar zat, maar hij zei niks. Waarom niet? Waarom mocht Alysia niet weten dat er al heel haar leven een Engel in haar zit die haar beschermde? Waarom mocht Alysia nog niet weten dat ze een vlam in zich had? Ik weet het, ze is nog jong, maar als ze het eerder wist was dit allemaal niet gebeurd! Maar op dit moment was ik zo dol gelukkig, ondanks dat Alysia nu flauwgevallen was en ik boven haar hang om mijn Engelen in haar te laten trekken om haar sterker te maken was ik zo ontzettend blij. Ik was eindelijk weer vrij, ik kon eindelijk weer mijn vleugels spreiden en niet alleen haar maar ook andere beschermen. Ik kon als ze nu nog een keer aangevallen werden door weerwolven ervoor zorgen dat ze beschermd werden, en niet alleen Alysia, ook Alice zou nu haar ogen dan nog open hebben. Ik zag dat Alysia haar heldere groenen ogen weer opende, gelijk stond ik recht en zette een stap naar achteren. Ik wilde niet dat ze weer van schrik flauw viel. Verward stond ze op en keek me aan. Ja was flauwgevallen. Vertelde ik haar via gedachte. Weer zag ik haar even wankelen maar deze keer bleef ze rechtop staan, ze keek even omhoog en leek toen alles weer te herinneren. Ze keek naar rechts en wist toen zeker dat het geen droom was: ze zag daar Alice liggen. Maar deze keer met haar ogen geopend.

~~~~~~~~

Hii peepz, super klein hoofdstukje maar ik heb al drie of vier dagen niet meer geupdate duz ik vond dat het wel weer tijd was om iets online te zetten. Waardoor komt het dat ik zo lang niet meer heb geupdate? onder andere dat ik bij mijn pas geboren peet-neefje ben gaan kijken :b

xxx Your~Writer

Elfs and DwarfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu