XX {1}

271 26 2
                                    

Part XX:

Alysia pov

Toen ik de tijd kreeg om om me heen te kijken zag ik weer allemaal verschillende kamertjes alleen het verschil was dat er andere tekens op de deuren waren gegraveerd en hier alléén maar mensen met grijze pakken plus gekleurde bandjes liepen. Ook was de verlichting minder goed waardoor het meer leek op een schuilkelder. Alice opende een random deur en dropte me erin. Het laatste wat ik zag voor ik een klik hoorde en de deur op slot ging was een flits van Alice. Hoe is zij zo snel? Is ze een soort van vampier? En waar was ik? Ik denk niet dat ze een vampier is, misschien een soort van maar dat lijkt me sterk. Oh ja! We zijn in het Dressarium, tenminste, dat zei Alice. Logica. En natuurlijk moest mijn Engel zich er ook even mee bemoeien... Even snel als Alice was gegaaan kwam ze ook weer terug, maar niet alleen. Een niet al te lang meisje met golvend, lang bruin haar stond naast haar. Ook had ze een zo te zien iets oudere jongen mee genomen die blond haar had. 'Alya, dit zijn Hope en Elijah.' Zei Alice met een grote glimlach op haar lippen en wijzend naar de tieners naast haar. Ik keek de twee mensen weer onderzoekend aan en zag dat de jongen die dus blijkbaar Elijah heette en het meisje, Hope, een arm om elkaar heen hadden geslagen. 'Zijn jullie een stelletje?' Vroeg ik glimlachend en wees naar Hope en Elijah. Ze wierpen elkaar een vluchtige blik, lieten elkaar los en keken blozen naar de grond. Zo schattig! 'Nee.' Zei Elijah nog steeds blozend met zijn blik op de grond gericht. 'Jammer.' Antwoordde ik schouder ophalend. Ik vond ze wel cute samen.

~~~~

Is dit een nieuw hoofdstuk? Nee, hoofdstuk kan je het niet noemen. Meer een stuk van een hoofdstuk... Maar ik voelde me echt heel schuldig dat ik 9 dagen niet had geupdate :((. Dit stuk had ik al een tijdje staan maar ja, ik kon het niet publiceren omdat het niet echt een hoofdstuk is... Dat heb ik nu wel gedaan maar ja :b. Ik hoop dat je genoten hebt van deze 367 woorden (nu 370) en ik hoop dat de rest van dit hoofdstuk snel online komt...

VERGEEF ME!

xxYour~Writer

Elfs and DwarfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu