10. Bölüm - Avalon'un Yüce Kahramanı

1.2K 157 18
                                    

Sarah ve Klaus evden çıkarak akademinin merkez toplanma noktasına ilerlediler. Yürürken bir yandan da çevreyi inceleyen Klaus, akademinin özünde oldukça fazla değiştiğini görmüştü. Artık akademi de sadece insanlar eğitim almıyordu.

Diyarlar arası sınırların kalkmasıyla birlikte Elfler, Cüceler, Orklar gibi bir çok ırk Avalon Diyarına gelmiş ve burada kendilerine bir yaşam kurmuşlardı. Ayrıca bir çok büyücünün aurasının kendi zamanında göre çok daha güçlü olması bir yana, her birinin ellerinde değişik auralara sahip büyülü silahlar bulunuyordu.

İster istemez bir karşılaştırma yapan Klaus, kendi zamanında ki akademiye göre şimdi ki akademinin gücünün eskiye nazaran çok daha güçlü olduğu gördü ve içten içe buna sevindi. Diyar halkı, istilacı türlerin elleri altında çok fazla acı çekmişti. 

Belki de bu gelişme ile halk, kendi kendini iyi kötü koruyabilir seviyeye gelmişti. İkili, ana toplanma alanına geldiğinde, bir çok öğrencinin geniş bir platformun önünde topladığını gördü. Hemen arkasında büyük bir yapının üstü bir tür görünmezlik büyüsü ile kapatılmıştı. Öğrenciler onu fark edemese de, Klaus için böylesine bir büyü gücü çok kolay fark edilebilir seviyedeydi. 

Fakat İlahi Gücünün yavaş yavaş yenilenmesi yüzünden gücü şu anda yüksek değildi ve yapının ne olduğunu göremiyordu. Sadece bir tür büyü ile gizlendiğini fark edebilmişti. Güçlerinin şu anda düşük olması Klaus'un sinirini bozsa da, potansiyel olarak bambaşka bir şeye evrilmişti.

Tahminlerine göre zirve gücünde gücü herhangi bir Kutsal Tanrı seviyesi ile karşılaştırılamaz olacktı. İkili de platformun önüne geldiklerinde, Sarah Klaus'a dönerek "Benim arkadaşlarım ile bir kaç işim var. Gösteriler birazdan başlayacak." dedi ve yan tarafa bakındı. "Sonra görüşürüz."

Sarah'a kafasını sallayarak onaylayan Klaus, olduğu yerde beklemeye başladı. İçten içe bir an önce gelişmek ve Mia denen şampiyondan intikam almak istiyordu. Fakat şu anda mevcut gücüyle bu oldukça zordu.

"İlahi gücüm zamanla yenileniyor olsa da yenilenme hızı çok yavaş." dedi ve vücudun inceledi. "Şu anda unvanımın yeni kullanıcısı olan Mutlak Safkan Aaron'dan sadece biraz daha güçlüyüm. Bu süreçte Mia ile teke tekte kapışabilsem de Mantikorları ve belki de diğer bilemedim şampiyonların olası müdahaleleri ile işler bambaşka bir yere doğru sürüklenebilir."

Bir süre düşündükten sonra gökyüzüne bakan Klaus, çatık kaşlar ile  "İlahi gücümün yenilenmesini hızlandırmak için başka yollar bulmalıyım." dedi ve platformun açılan perdesine odaklandı.

İlahi Hisleri tüm akademiye sarmalamıştı. Bu yüzden gelen kişinin Kral yeğeni David olduğunu gördüğünde gülümseyerek izlemeye başladı.

"DİKKAT! EJDERHA KRAL DAVİD MAXWELL!"

Genç Ejderha Kral'ın platformda ortaya çıkışıyla her bir akademi bireyi eğilerek selam durmuştu. Klaus eğilirken yeğenini kendisinin kral yaptığını ve şu anda onun önünde eğiliyor olması gerçeği karşısında gülümsemeden edememişti. İçten içe nerden nereye diye düşünmüştü.

Kral David herkese baktıktan sonra elini kaldırarak herkese geri kalkamasını işaret eti. 

"Ejderha Kral Klaus Maxwell'i anma törenine geldiğiniz için burada ki herkese teşekkür ederim." dedi ve öğrencileri inceledi. Sadece ses tonuyla bile yeğenini Kral yapmakla hata yapmadığını gören Klaus, gururla yeğenini izledi.

"Ben çocukken, annem bana büyük babam ve isimdaşım Kral David'in 1000 yıl boyunca nasıl Avalon'a hükmettiğini anlatırdı. Hanedanımızın hüküm süresince Avalon Halkının refahı her daim üst seviyede olmuştur. Büyük babam Kral David kaybolduğunda, Avalon içerisinde ki hain hanedanlıklar isyan ederek sözde bağımsızlıklarını kazandı ve diyarın parçalanması karşısında Shifter Tehlikesi güçlendi. " dedi ve derin bir nefes aldı. 

Klaus Maxwell ♕ Kaos AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin