Işık Kraliçesinin arkasında dört muhafız ile birlikte ortama girmesi ile alanda ki herkes bellerini bükerek selam vermişti. Işık Kraliçesi Sky, etrafına sade bir şekilde bir süre bakındıktan sonra elini kaldırarak herkesin kalkmasını emretti ve bakışlarını Sarah'ın olduğu noktaya dikti.
"Antrenmanlara devam edebilirsiniz."
Kraliçenin emrinden sonra herkes kaldığı yerden eğitimlerine devam etse de ortamda bu topraklar da hüküm süren Maxwell Hanedanından birisinin olması karşısında herkesin bir gözü Kraliçenin ve muhafızlarının üzerindeydi.
Kraliçe Sky, yavaş adımlar ile Sarah'ın yanına kadar geldiğinde, sevecen bir ifadeyle "Sarah... Bakıyorum yeniden eğitmen rolüne bürünmüşsün." dedi ve önünde ki beş kişiye bakındı. Her birine sade bir bakış atarken, sıra Klaus'a geldiğinde ister istemez duraksadı ve baştan aşağı Klaus'u süzdü.
Klaus bu tesadüf konusunda ister istemez içerlemişti. İkinci hayatında akademiye geldiğinde de onunla ilk irtibata geçen ablası yine Işık Kraliçesi Sky'dı. Fakat bu sefer onu tanımasının hiç bir yolu olmadığını düşünüyordu.
"Akademi de eğitmen eksikliği yaşıyoruz kraliçem. Bu yüzden biraz zorunda kaldım denenebilir." dedi Sarah ve Klaus'a bakındı. Klaus'un gerçek kimliğinin farkında birisi olarak ablasının görmesi karşılığında Klaus'un tepkisini kontrol ediyordu.
Fakat Klaus'un sakin bir şekilde baktığını ve beklediğini gördükten sonra odağı tekrar elinde ki küreye döndü. Bir süre küreye bakındıktan sonra beşliye dönerek "Hepiniz auralarınızı ortaya çıkartın." dedi. Sarah'ın talimatının üzerine herkesin üzerinde farklı renklerde auralar ortaya çıktı.
Bunun üzerine Sarah elinde ki küreyi geri koyarken, "İyi aura testini pas geçebiliriz." dedi ve gülümsedi. Fakat Işık Kraliçesi Sky, odağını Klaus'un üstünde ki kan kırmızı auradan alamadığını fark etti.
Klaus'un kan kırmızı aurası o kadar yoğundu ki, Sky, önünde ki çocuğun aurasını içerisinde ki Kutsal Tanrıların güçlerini hissedebiliyordu. Bu durum Sky'ın zihninde bir anlığına kan kırmızı auraya sahip çocuğun üzerinde kardeşi Klaus Maxwell'in hayali görüntüsünü oluşmuştu.
"Senin ismin nedir ?"
Işık Kraliçesi Klaus'a bakarak sorduğu sorudan sonra Klaus, tepkisiz bir ifadeyle "Niklaus Davidson majesteleri." dedi. Fakat bu ani ilginin bir noktada patladığını düşünen Klaus, ablasının bir şeylerden şüphelendiği konusunda onu düşündürse de, ablaları konusunda kimliğini saklama konusunu pek takmadığı için bu durumla ilgilendirmemişti.
Klaus'un uydurma ismini gören Sky, bazı şeylerden emin olmuş gibi tebessümle gülümsedi ve Sarah'a döndü.
"Öğrenci eğitimi konusunda aynı prosedürler mi geçerli Sarah ?"
Kraliçe Sky'ın sorusundan sonra Sky'ın ne düşündüğünü anlamaya çalışan Sarah, kafasını sallayarak onu onayladı. Bunun üzerine muhafızlara çekilmesini emreden Sky, "Pekala... Klaus oldukça güçlü gözüküyor ve aurasında Maxwell Hanedanını ilgilendiren bir kaç şey gördüm gibi. Diğer öğrenciler çekilsin." dedi ve Sarah'a baktı. "Sarah ve ben, yeni öğrencinin mevcut gücünü ölçeceğiz."
Bu sözler tüm antrenman alanında şok dalgası gibi yayılmıştı. Çünkü böyle bir şey görülmüş şey değildi. Bu topraklara hükmeden bir Kraliçe ve insanlığın en güçlü büyücülerinden birisi olan Sarah, akademiye yeni katılmış bir büyücüyü test etmek istediklerini söylüyorlardı.
Herkes şaşkınca Kraliçenin isteğine baksa da, hiç kimse bu emre uymamazlık edemezdi. Bu yüzden alan boşaltılarak üçlü için yer açıldı ve karşılaşma için hazırlık yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kaos Ateşi
FantasíaMutlak Safkan ve Ejderha Kral olarak bilinen Klaus Maxwell'in ölümüyle tüm diyarı derin bir hüzün dalgası sarmalamıştı. Fakat bu bile beklenen savaşları ertelemeye yetmemişti. Ejderha Kral'ın ölmesi ile başlayan istila dalgaları ve Kutsal Tanrılara...