"Gelmiş geçmiş en güçlü büyücü sözleri biraz fazla iddialı sanki ne dersin ?"
Klaus sözlerini söyledikten sonra vücudunda ki ilahi güce odaklandı. İradesiyle daha fazla ilahi gücü vücuduna çağıran Klaus, bu aura çıkışıyla zincirlerin biraz titreyerek çatladığını ama kırılmaya yakınlaşmadığını gördü.
Bir şekilde gücü, ilahi güçle oluşmuş bu zincirleri kırmaya yetmiyordu. Şu anda Rejenerasyon yüzünden tam gücünde değildi. Tahmini olarak gücünün sadece %25'ini kullanabiliyordu ve bu güç seviyesi şu anda bu zincirler için yetersizdi.
"İstesem bu zincirleri kırabilirim küçük prenses(!)"
Klaus'un hafif alaycı sözleri karşısında tebessüm eden bir gülümseme gösteren Sarah, narin elleriyle Klaus'un yüzünü tuttu.
"Kaotik Gerçeklik!"
Sarah'ın ikinci bir büyü kullandığını gören Klaus, daha bu ne diyemeden tüm vücudu ısınmaya başladı. Sarah'ın büyüsünün etkisiyle az önce kapattığı ilahi gücü yeniden parladı ve tüm vücudun etki altına aldı.
O anda Klaus'un gözleri kan kırmızı formda parlamaya başlamıştı. Fakat tek değişken bu değildi. Çok geçmeden Klaus'un ağzında vampir dişleri ortaya çıktı ve göz altlarında siyah kılcal damarlar belirdi.
Bu etkiyle ellerini geri çeken Sarah, "Vampir dişleri! İlahi Gücünün Antik Tanrılardan geldiğini düşünmüştüm. Fakat bu etkenle aslında gücünün kaynağı Kutsal Tanrılardan birisi olan Kutsal Yarasa'dan mı geliyor ?" dedi. Fakat hemen ardından Klaus'un ağzında Kurt Dişleri büyüdü.
"B-Bir Melez mi ? Hem de İlahi Kökenli bir Melez. Bu nasıl mümkün olabil-"
Sarah daha şaşıramadan Klaus'un ağzında Ejderha ve Anka'yı belli eden iki diş daha büyüdü ve dört diş ahenkli bir aura saçarak Klaus'un ağzında yer edindi. Sarah'ın büyüsüyle tüm gücü ortaya çıkmış olan Klaus, vücuduna dolan güçle aniden kollarını gererek zincirleri tek bir seferde kırdı ve hızla olduğu yerden kaybolarak Sarah'ın önünde belirdi.
"Bakalım gerçekten de gelmiş geçmiş en güçlü büyücü sen misin ?"
Klaus sözünü bitirdiğinde Sarah'ın boğazını tutarak havaya kaldırdı ve bir büyünün ismini fısıldadı.
"Kutsal Büyü; Buzul Cehennem!"
O anda Klaus'un Sarah'ı tutan sağ elinden mutlak sıfır noktasında soğukluk yayılmaya başladı. Sadece saniyeler içerisinde Sarah buz tanecikleri ile kaplandı ve hareketsiz bir şekilde dondu. İlk hareketini yaptıktan sonra sol elini Sarah'a tutan Klaus, sol elini kızın karnına doğru yaklaştırdı.
"Kutsal Büyü; İnferno Alevi!"
Klaus sağ elinde ki Kutsal Büyü Buzul Cehennemi kapatmadan Sol elinde zıt element olan Ateş Elementiyle ilgili bir kutsal büyü kullanmıştı. Şiddetli kan kırmızı alevler, Klaus'un sol elinde parladığında tüm gücüyle bir buz kütlesine dönmüş olan Sarah'a vurdu.
Ani sıcaklık değişimleri ve kutsal büyülerin yüksek gücüne rağmen gram hareket etmeyen Sarah, hareketsiz bir şekilde duruyordu. Sarah'ı bir kaç saniye boyunca bu ters ısı değişimlerine maruz bırakan Klaus, yeterli olduğunu düşündüğü anda sağ elinde ki Kutsal Büyü, Buzul Cehennemi keserek sadece İnferno Alevini bıraktı.
Alevlerin jet etkisiyle 100 metre savrulan Sarah, düştüğü yerde ciddi bir krater oluşturmuştu. Kızdan herhangi bir ses çıkmaması karşısında çok mu ileri gittiğini düşünen Klaus, "Öldü mü bu ya ?" diye düşünmeden etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kaos Ateşi
FantasíaMutlak Safkan ve Ejderha Kral olarak bilinen Klaus Maxwell'in ölümüyle tüm diyarı derin bir hüzün dalgası sarmalamıştı. Fakat bu bile beklenen savaşları ertelemeye yetmemişti. Ejderha Kral'ın ölmesi ile başlayan istila dalgaları ve Kutsal Tanrılara...