12. Bölüm - İstila Ordusu

1.1K 158 21
                                    

Akademinin her yerinde siren sesleri yankılanırken, tüm öğrenciler hızla antrenman alanından uzaklaşarak binalara doğru yöneldi. Herkesin kordineli bir şekilde hareket etmesi karşısında şaşıran Klaus, İlahi hisleri ile akademiyi ve çevresini inceledi.

İlk gördüğü şey, akın akın gelen Shifter ordularıydı. Eskisine nazaran Shifterler sadece insanlardan değil, Elf, Ork ve Cüce gibi daha farklı türlerden de oluşuyor gibiydi. Fakat Klaus'u asıl şaşırtan şey, yeni Shifterler değil, hemen yanlarında bulunan ve akademiye akın eden dört kollu bir varlıktı.

Bu varlığın dört tane kaslarla kaplı kolu, dört gözü ve iki bacağı vardı. Ten rengi soluk kül grisiydi. Geri kalan özellikleri genel anlamda humanoid'e benziyordu. Bu varlıklar ortalama bir Shifterların iki katı büyüklüğe sahiplerdi. Hızları çok daha yüksekti ve sadece adım attıklarında toprağın içeriye doğru çökmesi Klaus'a bu varlıkların aynı zamanda fiziksel olarakta güçlü olduklarını göstermişti.

"Tetrakilller nedir ?"

Klaus'un Sarah'a bakarak sorduğu sorudan sonra az önce Klaus'un yaptığı hareketlerden dolayı girdiği transtan çıkan Sarah, kısılan gözleri ile Klaus'a baktı. Sarah'ın kendisi öğrenci olmasına rağmen akademinin en güçlü varlıklarından birisiydi.

Az önce ki Ork, Cüce ve Elf üçlüsünden korkmaması da bu yüzdendi. Fakat az önce Klaus'un gösterdiği güç gösterisi, onda bile şok etkisi yaratmıştı. Klaus'un aurasını görebildiği için onun güçlü olduğunu hissetmişti.

Fiziksel gücü ile bir Ork'u bile yenmesini düşünebilirdi. Fakat az önce gördüğü aşırı yüksek hızda hareket etmesi ve o anda vücudunda beliren, Sarah'a göre oldukça yabancı olan kan kırmızı renginde ki güç, Sarah'ı düşündürtmüştü.

Çünkü kendisini hızlı ve çevik olarak düşünen birisi olarak Sarah, az önce Klaus'un hareket hızına uyum sağlayamadığı gibi sadece gözleri ile takip edebilmişti. Yine Shifter'ları bilerek Tetrakilleri bilmemesi onda şüphe uyandırmıştı.

Sarah'ın onu incelediğini fark ettiğinde Klaus'un aklında bir anı canlandı. Anı da Kaos Getiren'i ilk aldığında Kaos Getiren'nin söylediği bir söz vardı.

"Başka şeylerde hissediyorum... Shifter Kralı ? Gece Yaratıklarının Hükümdarı ? İblis Egemeni ? Tetrakiller ? Denge ve Kaos Ejderhaları ? Bu boyuta neler olmuş böyle... Sanki tüm istilacı kuvvetler burada. Bunlar buradayken ejderhalar nerede böyle ? Kendi boyutlarında mı saklanıyorlar ?" 

Eski yaşamında Kaos Getirenin saydığı hiç bir istilacı türü anımsamayan Klaus, merakla durumu incelemek istemişti. Fakat harekete geçeceği sırada Sarah onu kolundan tutarak durdurdu.

"Sana daha sonra bilgi veririm. Fakat kısaca Tetrakiller, Diyarlar arasında istilacı tür sınıfına giren dört türden birisidir." dedi ve şüpheli gözler ile gökyüzüne baktı. "Fakat Shifterların ve Tetrakillerin hatta hiç bir istilacı türün birbirleri ile senkronize ve ortak bir şekilde çalıştığı yada istila düzenlediği görülmemiştir."

Sarah'ı açıklamasından sonra kafasını sallayan Klaus, dışarıda ki durumu kontrol etmek istedi. Çünkü ilahi algısına göre dışarıda ciddi bir istila ordusu bulunuyordu. 

"Sen diğer öğrenciler gibi protokolleri uy ve güvenli sığınaklara git." dedi ve çıkış kapısına yöneldi. "Orada güvende olursun."

Fakat Sarah'ın sözlerine katılmayan Klaus, vücudunda ki İlahi Gücü bir kez daha aktif hale getirdi. İlahi gücün aktif hale gelmesiyle Klaus'un tüm vücudu kan kırmızı bir aura huzmesi ve yıldırım arkları ile kaplandı.

Klaus Maxwell ♕ Kaos AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin