🌸Chapter 6🌹

112 34 34
                                    

මේ අපි හෙටත් චෙරි මල් බලන්න යන්ද?

  එදා හවස Taeyong ,So Eunට msg කරා.

So Eun -ඇයි මන්.දැන් ඔයා තැන දන්නවනේ.වෙන කාට හරි අඬ ගහන් ගිහින් බලන්න.

Ty - වෙන අයත් එක්ක යන්න ඕනිනම් ඔයාට msg කරනවද?

Ty - මටත් පිස්සුනේ industry එකේ ඕනි තරම් ලස්සන කෙල්ලෝ ඉද්දී එක්කෙනෙක්ට පින්සෙන්ඩු වෙවී එන්න කියනවා.

So Eun - ඒක තමයි මාත් කියන්නේ.ඒ කාත් එක්ක හරි යන්න.

Ty - ඔව් මන් එහෙම කරනවා.ඇයි බැහැ කියලද හිතන්නේ?

So Eun -ඔයා වෙන කාත් එක්ක ගියත් මට මොකෝ.අනික මට ආයි msg කරන්න එපා.කම්මැලි වෙලාවට විතරක් කාලේ කකා ඉන්න ඔයාට මාත් එක්ක කතා කරන්න හිතුනට මට මෙතන තව ඕනි තරම් වැඩ තියෙනවා.ඔයා අර ලස්සන කාත් එක්ක හරි යන්න.

So Eun ඒ msg එක එවපු ගමන් Tyව block කරා.

ශික් .මන් බූරුවා වගේ මොනාද කිව්වේ.Suho hyungටයි Jin hyungටයි මීට වඩා හොඳට  joke කරන්න පුලුවන්.මන් දැන් මොනවද කරන්නේ.ty හතර අතේ කල්පනා කරා.හවස වුන දේ මතක් වෙලා Tyට එදා නින්ද ගියෙත් නෑ.උදේ පාන්දර Ty , Jinගේ phone එක අරන් So Eunට කෝල් කරා.

Hello Jin oppa එහා පැත්තෙන් SoEunගේ කටහඬ ඇහුනා.
මන් Taeyong කතා.... taeyongට ඉතුරු ටික සම්පූර්ණ කරන්න හම්බුනේ නෑ So Eun කෝල් එක කට් කරා.Sh*t.........

එදා So Eun campus ගිහින් ගෙදර යන්න කාර් එක එනකන් ඉන්නකොට ටිකක් එහාට වෙන්න තිබුන කාර් එකක් So Eunට හෝන් කරා.

ඒ පාර කවුද?
So Eun කාර් එක ලගට යනකන්ම ඇතුලේ ඉන්න කෙනාව දැක්කෙ නැත්තේ car එකේ  ඇතුලේ ඉන්න කෙනාව පේන්නේ නැති වෙන්න black colour windows දාලා තිබුන නිසා. So Eun කාර් එක ලගට ආපු ගමන්ම ඒ කෙනා window එක පහලට දැම්මා.
ඒයි මෝඩයෙක්ද?තමන්ට කටකතාවක් හදාගන්නද ඕනි මෙතන අයට අහුවෙලා.කාර් එකේ ඉන්නේ taeyong කියලා අඳුනගත්තු So eun ඇහුවා.
මාව අහුවෙන්න ඕනි නැත්තම් ඉක්මනට කාර් එකට නගින්න.So Eun කියපු දේ ගානකට නොගෙන taeyong කිව්වා.
මට බෑ.So Eun එහෙම කිව්වා විතරයි taeyong කාර් එකේ දොර ඇරගෙන එලියට ආවා.

So Eun එහෙම කිව්වා විතරයි taeyong කාර් එකේ දොර ඇරගෙන එලියට ආවා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
RoseWhere stories live. Discover now