🌸Chapter 9🌹

96 33 18
                                    

ඒයි Taeyong මෙහෙ එනවා.එදා උදේ කට්ටියටම breakfast එක හද හද හිටපු Taeyongව දැකලා Kai කතා කරා.
ඇයි Hyung ,මන් මේ වැඩක්.කියන දෙයක් මෙතන ඉදන් කියන්න....Taeyong බිත්තර ඔම්ලට් එක හදන ගමන් කතා කරා.
අපි මේ කතා කරේ උඹගේ ආදර ගමන් ගැන කතා කරන්න.ඒ ගැන හැමෝටම ඇහෙන්න කතා කරනවට ඕකේ නම් අපි හැමෝටම ඇහෙන්න කියන්නම්😌Taemin එහෙම කියපු ගමන් Taeyong ඔම්ලට් එකත් පැත්තක දාලා එතනට දුවගෙන ආවා.
ඔක්කෝටම කලින් ඔය ලිප ඕෆ් කරන්න.නැත්තම් මෙතන ගිනි ගන්නවා.ජීවිතේ පලවෙනි වතාවටද කොහෙද Jimin වැදගත් දෙයක් මතක් කරා.
හරි Hyung.ඔන්න මන් වැහුවා.Hyungලා මොනාද මේ කියන්නේ?මට මොනවත් හිතාගන්න බෑ.මන් හිතන්නේ Hyungලට මොනා හරි වැරදීමක් වෙලා වගේ🥺
Taeyong අහිංසක බැල්ම දාලා කට්ටියව ගොනාට අන්දන්න හදනකොටම Kai ඉස්සර වුනා.අපිව ගොනාට අන්දන්න හදන්න එපා පුතෝ.අපි ගාව සාක්ෂි තියෙනවා.
1.ඔයා එදා Baekhyun hyungව හම්බ වෙන්න ගියේ නෑ.අපි hyungට කෝල් කරලා අහගත්තා.

2.ඔයා පෙරේදා කවුද girl කෙනෙක්ට චෙරි මල් බලන්න යන්න කතා කරනවා අපිට ඇහුනා.

තුන....Kaiට තුන් වෙනි සාක්ෂිය කියන්න කලින් Taemin ඉස්සරහට පැන්නා.ඊට කලින් Taeyongට කියපන් බන් අපි එයා කෝල් එකෙන් කතා කරන එක අහන් හිටපු විදිහ ගැන.Taemin ආඩම්බරෙන් මතක් කරා.ආ ඔව්මයි.ඒක නොකියා කොහොමද.අපි තුන් දෙනා මෙහෙම හිටියට උඹගේ හොර අල්ල ගන්න  සුපිරි ප්ලැනක් ගැහුවා.මෙන්න මේකයි වුනේ...

2 Days Ago😎

හොඳට කල්පනාවෙන් හිටපන් කෝල් එකක් එන්නේ කොයි වෙලාවෙද කියලා.එදා දවසෙම Taeyong දිහා ඇහැ ගහන් හිටපු Taemin කිව්වා.කෝල් නම් කොයි වෙලෙත් එනවනේ.ඒත් හරියටම ඒ කෝල් එක වෙලාවල් අදුරගන්නෙ කොහොමද බන්?ඒ ප්‍රශ්නේ Jiminගෙන්.
කොල්ලගේ මූණ අර අමුතු හිනාවෙන් පිරුනොත් ඒක ඒ කෝල් එක තමයි.Kai කිව්වා.එදා දවසෙම වගේ තුන් දෙනත් එක්ක Taeyong දිහා ඇහැ ගහන් හිටියේ.Taeyong Tv එක බල බල ඉන්නකොට ආපු කෝල් එකක් නිසා Taeyong කෝල් එක ආන්සර් කරන්න ඉක්මනටම room එකට ගියා.ඔන්න හරි.ඕක වෙන්න ඕනි කෝල් එක.Taemin පටන් ගනින්.Taemin ඒ වෙලාවෙම තමන්ගේ phone එකේ voice recoder එක ඔන් කරලා එහෙමම Taeyongගේ Room එකට ගියා.
ඇයි Hyung.Taeyong කතා කරන එක පැත්තක තියලා Taeminගෙන් ඇහුවා.Taeyong පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ ඔයාගේ ඇඳ යටවත් මගේ චාජර් එක තියෙනවද කියලා.අනේ මන්දා මගේ අමතක වෙන ලෙඩේටනම් මොනා හරි කරන්න ඕනි.Taeyong ඇඳ යට බලන ටිකට Taemin phone එක Taeyongගේ ඇඳ උඩින් තිබ්බා.මෙහෙත් නෑ වගේ.මන් D.Oගේ room එකේවත් බලන්නම්.වැඩේ කරගත්තු Taemin හිමීට ශේප් වුනා.

RoseWhere stories live. Discover now