Draco spočítal nevábně zapáchající vajíčka jakési housenky, nebo co to bylo za potvoru, která potřeboval pro výrobu lektvaru. Profesor Křiklan byl zaneprázdněn psaním zbytku ingrediencí na tabuli a zdálo se, že měl u zadní části těla, ne zas tak tiché, šeptání Pottera a Weasleyho. Draco zaťal zuby a začal nožem drtit vejce něčeho, co nevěděl, co je a jak to vlastně vypadá. Měl nutkání pohlédnout směrem těch dvou šeptajících idiotů, ale zakázal si to. Kdyby se tím směrem totiž podíval, viděl by i ji.
„Zatraceně," zasyčel, když se málem pořezal. V lektvarech vynikal. Troufl by si říct, že je nejlepší z ročníku, ale dnes je absolutně nepoužitelný. Nemohl se vůbec na nic soustředit a nic mu nešlo.
Začalo to už v momentě, kdy otevřel oči. Vážně. Totiž v té chvíli, kdy Draco svoje kukadla otevřel, přetočil se na druhý bok a se zaječením se setkal s podlahou, jelikož spal úplně na kraji postele. Toho dne byl naštvaný poprvé.
Poté, co se blonďák posbíral z podlahy, vydal se do koupelny, aby se osprchoval, protože očividně neměl svůj den a většinou na to sprcha pomohla. Než však ke sprše došel, uklouzl na louži, která na něj čekala hned za dveřmi. Takže se chudák Draco projel po koupelně a zastavil se až o zeď, o kterou si málem rozbil hlavu.
Myslel si, že horší to už být nemůže. Samozřejmě myslel špatně. Když vykonal ranní hygienu, naštěstí bez jakékoliv újmy na zdraví, vydal se zpět do ložnice, kde si na sebe oblékl jeden ze svých velmi drahých obleků. Poté se vydal z chlapecké ložnice. Nedošel však daleko. Gregory Goyle, který buďto zemřel nebo únavou padl na zem, si prostě ustlal přímo před dveřmi. Draco to samozřejmě nečekal a o svého spolužáka zakopl, takže se blonďák znovu setkal s podlahou. Rozzuřeně vstal, vynadal stále spícímu Goylovi do tlustých nenažranců a pro jistotu ho ještě nakopl do jeho zadnice. Gregoryho to však neprobudilo a jen se přetočil na druhý bok.
Extrémně naštvaný Draco se vydal do Velké síně na snídani. Po cestě asi pětkrát zakopl o nic na rovné zemi a poté se bravurně vyhnul křídě, kterou po něm hodil Protiva. Bohužel se však nevyhnul brnění, ke kterému Draco přiskočil, když se vyhýbal křídě. Brnění s hlasitým řinčením dopadlo na zem, což neuniklo Filchovi, který se tam právě dobelhal. Školník ho vztekle sjel jako skluzavku a vyhrožoval mu, že ho pověsí za kotníky v jeho kabinetu.
Draco věděl, že celý den bude úplně na nic a bál se vůbec pohnout, možná i dýchat, protože by se mohlo stát, že by se mohl klidně nějakým způsobem špatně nadechnout a udusit se. Vážně tomu věřil. Nakonec se mu podařilo v klidu dojít až do Velké síně.
Naložil si snídani na talíř a uvažoval, jestli má vůbec začít jíst, protože by mu mohlo třeba zaskočit sousto a on by se tak udusil. Nakonec se do jídla pustil, dával si však záležet, aby každé sousto pořádně rozžvýkal. To kdyby náhodou.
Vypadalo to, že počas snídaně žádné další nehody nehrozí. No, chyba lávky, drahoušku. Když Draco zrovna upíjel ze své sklenice dýňového džusu, přiletěl odněkud krajíc chleba a přistál Dracovi přímo na hlavě. Blonďák prudce vstal s rozpřaženýma rukama a šťouchl tak do Blaise, který seděl vedle něj a ten, jelikož zrovna pil kávu, obsah jeho šálku vylil přímo na Dracovi drahé kalhoty.
Draco tak musel rychle běžet do sklepení, aby si kalhoty převlékl. Po cestě do sklepení potkal mezi dveřmi Goyla, který chudákovi Dracovi šlápnul na nohu. A jelikož Gregory není zrovna nejlehčí, blonďák měl pocit, že mu ten poloobr tu nohu zlomil. Draco na jedné noze doskákal až do chlapecké ložnice, kde uklouzl na tričku, které nechal na zemi ležet Blaise. A tak se blonďák toho dne projel po podlaze po druhé. Kdyby to Draco uměl, hystericky by se rozbrečel.
ČTEŠ
Spolupráce ||Dramione, FF ✅
FanfictionHermiona se spolu s ostatními studenty po bitvě o Bradavice vrací do Školy čar a kouzel, aby složila poslední zkoušku. Je připravená si poslední školní rok užít. Čeká ji však nemilé překvapení, když ředitelka McGonagallová oznámí, že na předmět Věš...