Selam 🐞
Sınır geçilmemiş ama 4k şerefine kısacık bir bölüm atıyorum. ♥️
*** ** **
Bora nın ağzından :
Dünyanın en güzel senfonisiydi sesi, kokusu ise başka hiçbir yerde duyamayacağınız kadar kendine has bir o kadar güzel ve huzur verici. Gözlerimi kapattığımda bile karşımda o güzel yüzü belirir, dudaklarımda bir gülümseme oluşurdu. Normal miydi bir insanı bu kadar sevmek? Ben normal değildim ki sevgim normal olsundu..
Elimi cebimdeki yüzük kutusuna atıp cebimden çıkardım, kapağını açıp tekrar baktım. Ne güzel yakışırdı bu yüzük parmağına. Bugün onun parmağında görecektim bu yüzüğü, kararımı vermiştim emindim. Ömrümün sonuna kadar görmek isteyeceğim yüz bu yüz, almak isteyeceğim tek koku bu kokuydu.
Oturduğum yerden kalkıp tekrar baktım etrafıma. Tekrar tekrar kontrol ettim, herşey dört dörtlük olmalıydı. Dünyanın en güzel kızına, dünyanın en güzel teklifi. Cebimden çıkarttığım kutuyu tekrar cebime yerleştirip derin bir nefes verdim. Heyecanlıydım.
Cebimin titremesiyle gözlerimi etraftan çekip telefonuma kaydırdım. Geldiğini belirten mesaja karşılık bir el işareti yapıp teknenin ucuna doğru yürüdüm.
Giydiği kırmızı elbisesi yüzünde hiç eksik olmayan gülümsemesiyle beni karşılarken ilerlemesine yardımcı oldum. Şaşkınca etrafına bakarken neler olacağını kavramaya çalışır gibiydi. Teknenin ucuna ilerlediğimizde işaretimle havaifişekler patlamaya başladı. Önce korkup irkilmiş sonrasında izlemeye başlamıştı. BENİMLE EVLENİR MİSİN yazısı tam olarak belirdiğinde önünde diz çöktüm. Heyecanla cevabını beklerken fazla uzun sürmeden 'sonsuza kadar evet' cevabını aldığımda dünyalar benim olmuştu. Yardımcılar tekneyi boşaltırken sadece ikimiz kaldığımızda dümene geçtim ve denize açıldık.
Biraz ilerlediğimizde elinde şampanya bardaklarıyla Rüya gelmişti. Bardağı elinden elinden aldığımda kucağıma oturup kadehleri tokuşturdu. Bir yudum alıp yaptığı yakınlaşma karşısında belini okşamaya başladım oturduğunda kırmızı elbisesi altından açılan bacaklarına kayan gözlerimi fark ederek gülümsedi.
Bugünden sonra herşeyiyle benim olacaktı.
*** *** ***
Sınır +50 vote 150 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...