BÖLÜM 30

18.5K 631 108
                                    

Günaydın Arjin ailesi ❤️

Bakıyorum sınırlar çabucak geçilmeye başlamış. Siz mükemmelsiniz ya..

       İyi okumalar ❤️


*

**

-"Arjin 'i görmek istiyorum." diyen Çiçek oturduğu arabanın koltuğunda Barbaros' a mızmızlanıyordu.

-"Güzelim olmaz diyorum." diyen Barbaros sabırlıydı.

-"Neden olmaz onu söyle bari?" diye soran Çiçeğe bıkkınca bir nefes verdi.

-"Çünkü onlar şuan başbaşa romantik bir tatildeler. Onların bu güzel anını bozmak istemezsin değil mi?" diyen Barbaros sinyal vererek arabayı sağa kırmıştı.

-" İstemem. Ama ondan özür dilemek istiyorum. En azından arayıp konuşayım." demişti Çiçek çantasından telefonunu çıkarırken.

-" İstersen ara. Ama ulaşamazsın, telefonları kapalıdır. Anlarsın ya?" diyen Barbaros, Çiçeğe bakıp hınzırca göz kırpmıştı.

-"İğrençsin Barbaros. " deyip gözlerini devirdi Çiçek.

-" Bizde seninle başbaşa bir tatile gidelim mi?" dediğinde göz altından Çiçeği süzüyordu.

-" Çok beklersin. Sen Dinçer 'den özür dilemediğin sürece bunları unut." Çiçek kollarını birbirine bağlayıp, başını camdan tarafa çevirdi.

-"Ya ben niye ondan özür dileyim ki? Haketti köpek. Birdaha olsa birdaha yaparım."

-"Ya bir insan yaptığı şeylerden hiç mi pişman olmaz? Çocuk bizi polise şikayet etse ne yapacaksın?"

-"Yaptıklarım için pişman değilim ha, aklım hala yapamadıklarımda." diyen Barbaros dalga geçercesine sırıtıyordu.

Çiçek bıkkınca bir nefes verdiğinde, Barbaros devam etti.

-"Hem fena mı oldu kızım? Sevenleri birbirine kavuşturdum bak, sevap işledim bir nevi. O lavuk yıllardır gözünün önündeki kızı görememiş daha."

Çiçek bu yönden Barbaros 'a hak veriyordu. Sude senelerdir aşkından tutuşurken, Dinçer onu fark etmemişti bile. En kötüsü de sevgili olduğu kızları Sude' yle tanıştırıyor, beraber vakit geçiriyorlardı. Hatta sevgilisi olmadığı zamanlar, Sude 'ye yakın arkadaşlarından birilerini ayarlamasını bile istediği olmuştu.

  Çiçek bunu duyduğunda, Dinçer' in yediği dayağı az da olsa hak ettiğini düşünmeden edememişti.

  Araba durduğunda düşüncelere dalmış olan Çiçek, etrafına bakındı. Hastaneye Dinçer'i ziyarete gelmişlerdi.

Barbaros arka koltuklara attığı çiçek demetine uzanıp eline aldı.

-" Hiç hazır değilim şu meymenetsizi görmeye." diyerek ağzının içinden söyleniyordu.

-"Söylenmeyi bırak artık Barbaros." dedi Çiçek, Barbaros 'un elindeki demete uzanırken.

-"Ben gelmesem olmaz mı?" diye söylenmeye devam ediyordu Barbaros.

ARJİN +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin