Ben size çok darılıyorum gerçekten. Bu sınır neden geçilmiyor?Yani 900 kişinin okuduğu bir bölüm var ve 150 voteyi çok mu görüyorsunuz?
Tek başına sınır geçmeye çalışan insanlar var aranızda. Ve emin olun ki, birden fazla vote vermek gibi bir şansları olsa sizin yerinize de verirlerdi. Bundan eminim..
Onlara bari haksızlık yapmayın.
* **
-"6800,6900,7000 elimizdeki para bu kadar."
-"Hepsi mi?"
-"Yok canım, yarısını cebe attım."
-"Ne yapacağız? Bu para sadece tek seansa yeter."
-"Belki çok iyi bir doktordur. Tek seansta iyileştirir Arjin'i." dedi Dinçer dahiyane fikrini ortaya atarak.
-"Adam ne zaman gelecek ya?" diyen Çiçek, Dinçer 'i umursamayarak gözlerini devirdi. Sude bileğindeki saati çevirip baktı.
-"Birazdan burada olur." parmaklarını masanın üzerinde gezdirerek sabırsızlıkla beklemeye başladılar.
-"Bu nevale gene mi geldi ?" Dinçer, cafeden içeri giren Barbaros' a bakarak yüzünü buruşturdu.
-"Arjin 'in peşini bırakmayacak bu belli. Resmen Bora' nın gitmesini beklemiş Arjin 'e yürümek için."
-"Tamam susun geliyor." dedi Çiçek ağzının içinden, Barbaros' a duyurmamaya çalışarak.
-"Kolay gelsin gençler, Arjin yok mu?" Barbaros güler yüzlüydü. Karşısındaki insanlar ise bir o kadar asık suratla ona bakıyorlardı.
-"Ağzımın içinde." diye söylendi Dinçer fısıltıyla.
-" Yarım saate gelir. Saatini biliyordun normalde, sen erkencisin?" dedi Sude şüpheli bakışlarla onu süzüp.
-"Evet biraz öyle oldu. Yakın bir arkadaşım buraya geleceğini söyleyip beni de davet etti. Onun için geldim aslında." Barbaros açıklamasını yaparken, gözler cafeden içeriye giren psikologa kaymıştı. Sude heyecanla ellerini çırptı.
-"İşte geldi bizim doktor." diyerek kaş göz işareti yaptığında, Barbaros arkasını döndü.
-" Hoşgeldin kardeşim. " Barbaros doktorun yanına ilerlediğinde el sıkıştılar. Arkalarında kalan üçlü ise şaşkın bakışlarla onları izliyordu.
-"Şaka mı bu?" dedi Sude kendine gelerek.
-" Bunun arkadaşından bir hayır çıkmaz. Bence vazgeçelim." dedi Dinçer gözlerini hiç ayırmazken.
-"Saçmalama Dinçer ya. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik."
-"Ne kuyruğu sevgilim, biz daha gövdeye bile gelemedik."
-"Ya bişey diyeceğim, bu çok güzel oldu. Yani araya Barbaros 'u sokabiliriz." Çiçeğin yüzün sevinçle arkadaşlarına döndü. Dinçer bir suçlu gibi kollarını kaldırdı.
-" Valla ben onunla konuşup yardım dilenmem. Size kolay gelsin." dedikten sonra geri çekildi. Sude nişanlısının arkasına saklanıp, Çiçeğe sırıttı.
-" Kolay gelsin Çiçekciğim." dedikten sonra Dinçer 'in kolunda tutup mutfağa sürükledi.
Çiçeğin ağzı açık kalırken, kendine gelmek için kafasını iki yana salladı.' Arjin için' diye düşünerek kendini motive ederken, Barbaros ve psikologun oturduğu masaya ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...