KP2 BÖLÜM 2

9.8K 427 158
                                    

    Selam Arjin ailesi ❤️

Öncelikle size birşey için teşekkür etmek istiyorum.

Dün yeni bir kurgu yazdığımdan bahsetmiştim. Ve bir baktım çoğu kişi okumaya başlamış bile.

Mükemmelsiniz!

   Ondan başka bir kurgu daha yayınladım bugün.

SÜTÜ ÇİLEKLİ SENİ SÜREKLİ

Profilimden ulaşabilirsiniz🌼 umarım diğer kurguladım da Arhin kadar ilgi görür.

     Vee Arjin 400K olmuş 🎉

       🌟Bölüme başlamadan önce alttaki yıldızcığa basmayı unutmayın 🌟

*

-"O kadar heyecanlıyım, ki sana anlatamam. Sanki yıllardır doğmasını bekliyordum."

-"Öyle değil mi? 9 ay insana 9 yıl gibi geliyor."

-"Öyle sevgilim öyle. Ama biraz sessiz ol, uyandıracaksın onu." dedi Arjin kucağında uyuyan minik bedene bakıp fısıldayarak.

-" Ops. Özür dilerim. Prensesim uyanmasın. " diyen Bora' da, Arjin gibi fısıldıyordu.

-" Kapı mı çaldı? " Arjin kucağında hareketlenen bebeği pış pışlamaya başladı. En ufak sese uyanıyordu.

-"Ben bakıyorum hemen sevgilim." Bora minik adımlarla kapıya doğru ilerlerken mutluydu. Yüzündeki sırıtışla kapıyı açtı.

-"Süpriiiiz." hep bir ağızdan bağıran topluluk, küçük bebeğin korkarak uyanmasına neden olurken, Arjin sinirle yattığı yerden kalktı.

-" Çocuklar biraz sessiz olun. Zaten sor uyuttum."

  Kapı önünde bekleyen Dinçer, Sude, Çiçek ve Barbaros mahçup bir şekilde içeriye geçmişlerdi.

   Arkadaşlarının ellerindeki kutuları gören Arjin, merakla sordu.

-"Bunlar ne?"

-" Yeğenimize hediye aldııık!" diyen Barbaros herkesten daha heyecanlıydı.

  Elindeki kutuları bir kenara bırakıp Arjin 'in kucağındaki bebeğe uzandı.

-" Dayısının prensesi, nasılmış bakalım agucuk gugucuk."

-" Teşekkür ederiz. Ama çok şey almışsınız o daha bebek. Hepsini giyemez bile."

-"Yeğenime feda olsun herşey. Ona almayacağız da kime alacağız?" diyen Dinçer' di.

-"Ya isimli battaniyeler felan vardı. Onlardan yaptırmayı çok istedim ama çocuğun ismini bilmediğimizi fark ettim."

-"Harbi ya? İsmi ne biricik yeğenimin?" diye sorulduğunda Arjin ve Bora göz göze geldiler ve aynı anda tek bir cevap veriler.

-" Rüya.."

* **

  - "Arjin diyorum, kime diyorum! Uyansana kızım derse geç kalacaksın." Arjin duyduğu sesle uyanırken, gözlerini ovuşturdu.

   Şaşkınlıkla sağa sola bakarken, etrafta beşik arayışına girdi.

-"Çiçek? Bebeğim nerde!?" diye sorarken endişeliydi.

ARJİN +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin