BÖLÜM 12

38.5K 1K 63
                                    

Selam 🐞 kitabın az ama o kadar tatlı bir kitlesi var ki! Geçen  bölümü atar atmaz gelen votelere karşılık gözlerime inanamadım.. Çok tatlısınız! Desteğiniz benim için çok önemli.. ♥️




     Bora 'dan :

      Doktorun odadan çıkmasının ardından Arjin' e bir kez daha bakıp odadan çıktım. Yüzünde anlamlandırnaya çalışır bir ifade vardı. Biliyordum birşeyler olduğunu sezmişti. O tanıdığım diğer kızlara benzemiyordu. Fazlaca zekiydi. Ve eminim ki bunun ardını bırakmayacaktı. Saklamak için ekstra çaba sarf etmemiz gerekiyordu. Bu iş sandığımdan da zor olacaktı.

-"Bora bey.." diye söze başlayan doktorun lafını kestim.

-"Bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum. Bu olay gizli  kalacak." sert ve kesin bir şekilde konuştuğumda doktor başını sallayıp uzaklaştı. Yanımızda ilerleyen Barbaros 'a döndüm.

-"Ne yaptın dediğim işi?"

-"Hallettim abi, adam yolda. Epey bir zorluk çıkarmış fakat kızını göreceklerini söyleyince ikna olmuş."

-"Adamı hırpalamasınlar. Nazik ve kibar davransınlar. Arjin onu iyi bir şekilde görmeli."

     Babasını sırf Arjin 'e iyi geleceğini bildiği için getirtiyordum. Arjin onu iyi görmeli, morali yerine gelmeliydi. Babasını bitik ve harap bir şekilde görürse, durumunun daha da kötü olmasından korkuyordum.

-" O adama en iyi şekilde davranılsın." deyip hastanenin çıkışına ilerledim.

****

     Arjin normal odaya alındığında rahatlamıştı. İlaçların etkisiyle ağrıları biraz olsun dinmiş, kendini iyi hissetmeye başlamıştı. Issız bir çölde aylardır kalmış gibi yudum yudum su içmiş, hala da azar azar yudumluyordu.

    Küçük bir kız çocuğu geldi gözlerinin önüne. Onu daha önce gördüğünü hatırladı. Bu kız artık rüyalarına girmekten çıkmış, gerçekte de gözlerinin önünde belirmeye başlamıştı.

    Beline kadar uzayan altın sarısı saçları vardı. Arjin bir kızı olsa ona hergün farklı farklı saç modelleri yapmayı hayal ediyordu. Şuan o saçlara dokunmak için nelerini vermezdi..

   Küçük kız gülümsedi. Minik elini Arjin'e doğru uzatıp, gel işareti yaptı. Arjin bir an şaşırsa da merakına yenik düşüp yattığı yerden kalktı. Ayaklarını yataktan sarkıtıp, yerde bulunan hastane terliklerini giydi. Küçük kızı tekrar kapını orda gördü ve yok oldu. Arjin hızlı adımlarla kapıya doğru ilerleyip kulpunu çevirdi. Bir eli anlamazsızca karnının üzerinde duruyordu. Sonra tekrar koridorun sonunda gördü küçük kızı. Yanına doğru ilerledi. Ve tekrar bir odanın kapısının önünde durduğunu gördü. Minik eliyle gel işaret yapmaya devam ediyordu. Tekrar çağırdığı yere ilerledi. Burası bir doktor odasıydı. Sonra küçük kız tamamen kayboldu. Arjin şaşkınlıkla neden buraya geldiğini çözmeye çalışıyordu. O an aralık olan kapıdan bazı sesler duyup oraya odaklandu. Barbaros ve odadaki doktor karşılıklı oturmuş ciddi bir şekilde konuşuyorlardı.

-" Düşük, aniden gelişen ve hamileliğin 20. haftasından önce meydana gelen bir olaydır. Çoğu düşük, fetusun normal olarak gelişmemesinden kaynaklanır. Bebeğin genlerinde veya kromozomlarında meydana gelen problemler, embriyonun gelişim ve büyümesinde hatalara sebep olarak düşüğe sebep olur. Bazı durumlarda, annenin rahmi veya rahim boynundaki problemler veya kontrol edilmeyen diyabet gibi sorunlar da düşüğe sebep olabilmektedir. Ancak sıklıkla, düşüğün sebebi anlaşılamamaktadır. Son zamanlarda üzücü olaylar yaşadı mı? "

    Barbaros 'un kafası hüzünle öne eğildi. Olanlardan kendini sorumlu tutuyor, pişmanlık her zerresine kadar işliyordu. Derin bir iç çekip kafasını kaldırdı.

   -" Çok şey yaşadı doktor. "

     Arjin konuşmalar karşısında put kesilmiş nefes bile almayı unutmuştu. Kalp atışları hızlanmış, eli reflex olarak  tekrar karnının üzerine gitmişti. O sırada arkasından bir ses işitti.

-"Arjin?!"

  Arkasını döndüğünde elinde bir buket çiçekle Bora 'yı görmek beklediği son şeydi. Yavaşça gözleri kararırken Bora' nın elindeki çiçeklerin düşüşü ve ona doğru koşuşu gördüğü son şeylerdi...






   Sınır : +30 vote +30 yorum.


  

ARJİN +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin