DUYURU
Selam Arjin ailesi ❤️
Kitabımı hala anlamayıp saçma sapan yorumlar atanlar var cidden artık onları takmıyorum.
Sonunda kadar okuyun ve ondan sonra böyle yorumlar atın. Tek diyeceğim şey bu.
Biliyorum heyecanla finali bekliyorsunuz. Bol aksiyonlu bir final olacak ve ben yazarken çok heyecanlandım.
*
Birşey itiraf etmek gerekirse aslında bu kitabı bitirmek istemiyorum aklımda daha yazacak çok şey var.
Ama önümde gireceğim büyük bir sınav var.. YKS!
Ona çalışmam gerek ve bu kitabı sırf onun için final yapıyorum..
Aklımda ikinci kitap gibi bir düşünce var. Bu kitap üzerinden devam edecek gene. Ama sınavdan sonra yazabilirim ancak.
Ama o zamana kadar Arjin kitlesi hala benimle beraber olmaya devam edecek mi onu bilmiyorum..
Size tavsiyem eğer o zamana kadar bekleyebilirim diyorsanız, Arjin 'i kütüphanenizden çıkarmamanız olacak.
Çünkü devamı gelecek!
Neyse gene çok konuştum, yarın bölüm gelecek!
O zaman kadar sizi bu kısacık kesitle baş başa bırakıyorum. Yarına kadar heyecandan ölmeyin!
* **
KISA KESİT
-"Ben sadece Arjin gerçekleri bilsin istedim. Bunu bilmek onun hakkı."-"Sana mı kaldı ona gerçekleri göstermek?!" diye bağıran Bora 'nın karşısında dikildi Arjin.
-"Ne bağırıyorsun kıza? Senin yapamadığını o yapmış işte. Sende biraz erkek olsaydın da, yalanlarla beni kandırmak yerine gerçekleri yüzüme söyleseydin."
-" Haklısın güzelim, ama sen bir karışma." Bora az önce yüksek olan sesini kısarak Arjin 'le konuşurken Arjin çıldırmak üzereydi.
-" Tamam giderim evinizden, birdaha çıkmam karşınıza. " Çiçek hıçkırıkları arasından konuşurken ayağa kalkıp çantasını ve kabanını aldı.
Dış kapıya doğru ilerlerken olaylara şu ana müdahil olmayan Barbaros, Çiçeğin kolunu tutup onu durdudu.
-"Dur Çiçek gitme."
-"Ya bırak gitsin Barbaros!" diye bağırıyordu arkasından Bora.
-"Öncesinde size açıklamamız gereken birşey var." deyip dikkatleri üzerine çekti.
Arjin 'le tekrar göz göze geldikten sonra sağ gözünü kırptı. Arjin gerginlikten terleyen ellerini pantolonuna sildikten sonra kafasının' hazırım' anlamında salladı.
Barbaros yavaş adımlarla Arjin 'in yanına ilerleyip elini tutması için uzattı. Arjin hiç tereddüt etmeden Barbaros' un elini tuttu.
Birlikte büyük salonun tam ortasına ilerleyip durdular. Sonra birbirlerine derin bir nefes çektiler ve aynı anda konuştular.
-"Biz birlikteyiz."
* ** ***
Şimdi hepiniz sakin olun!
Ve yarınki bölümü okuyup neler olduğunu anlamadan bana linç atmayın lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...