Selammmm.Okunma sayımız niye bu kadar düşmüş, şoktayım..
Cumartesi atacağım bölümü bugün attım, okunma sayısının azlığını görünce....
Herkesin bu bölüme doluşmasını bekliyorum.
BÖLÜM İTHAFI ;
meryemyayatici ❤️🌼
Ve heyecanlıyım, çünkü bu bölüm size güzel bir sürprizim vaaar!
Vote ve yorumlarını eksik etmeyin.
( medyadaki Çiçek. )
İyi okumalar.* **
-" Sen evli misin?" Dinçer 'in sorusuna karşılık Arjin ağzını açacakken, Bora izin vermeyip konuştu.
-" Evet kardeşim ,evli."
-" Ne güzel ya, bence çok yakışıyorsunuz." ortamı yumuşatmaya çalışan taraf gene Sude olmuştu.
-" Parmağında yüzük göremeyince, düşünemedim. " dedi Dinçer, Arjin in parmağını işaret ederek.
Bora ilk önce Arjin 'in parmağına baktı, ona verdiği alyansı daha ilk günden çıkartıp atmıştı ve birdaha da takmamıştı. Sonra kendi parmağına çevirdi bakışlarını, kendisi de başlarda bunun gerçek bir evlilik olmadığını vurgulayarak çıkartıp bir kenara koymuştu.
Bu parmaklara bir an önce o yüzükler takılmalıydı, aksi taktirde daha çok iş açılacaktı Bora' nın başına!
Bora cevap vermeye tenezzül etmeden Arjin 'in elinden tutup, arabaya doğru ilerlemeye başladı. Arjin utançla arkasını dönüp, şaşkın bakışlarla onları izleyen arkadaşlarına el salladı.
-" Yarın görüşürüz."
-" Görüşürüz." hepsi birden kendini toparlayıp konuştu.
Çiçek bu duruma pek şaşırmamıştı, Bora 'nın ne kadar kıskanç olduğunu zaten biliyordu. Bu yaptığı az bileydi.
Kalanlar hep birlikte sessizce otobüs durağına yürümeye başladılar. Sessizliği bozan Dinçer olmuştu.
-" Hep böyle midir?" Çiçek anlamsız bakışlarını Dinçer' e çevirdi.
-" Anlamadım?"
-" Arjin 'in kocası olacak adam, hep böyle midir? Yani ortada birşey yoktu, bana o şekilde davranması tuhaftı."
-" Bora be- yani Bora çok kıskançtır. Üzerine alınma, normal bir durum. " deyip gülümsedi.
Durağa yaklaştıklarında Çiçek kendisine seslenildiğini duyup, bakışlarını sesin geldiğini yöne çevirdi.
-" Çiçek? Atla, seni eve bırakayım. "
Şoför koltuğundaki Barbaros arabayı durdurmuş, bir kolunu camdan sarkıtırken, gözlerinin altından Dinçer 'i süzüyordu.-" Gerek yok Barbaros. Ben arkadaşlarla gideceğim." Barbaros' un teklifini reddeden Çiçek, durağa yaklaşmakta olan otobüse binmek için ilerledi.
-" Çiçeğim, biner misin şu arabaya?" Barbaros tahammülsüzce Çiçeğin arkasından seslenirken, arabanın kapısını açıp indi.
Çiçek ise Barbaros 'un az önceki hitap şekline takılmış, kulaklarının arkasına sıkıştırdığı saçlarını çıkartıp, yanaklarının kızarıklığını belli etmemek adına yanaklarını kapatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...