( not : bölümlerin yeri değiştiği için güncelledim.)Selaamm Arjin ailesi. ♥️
Son 1 vote kalmıştı, gidin onu verin gelin çabuk.d
Çok güzel yorumlar almaya başladım ve bu beni çok mutlu ediyor.
Bölüme başlamadan vote verip, satır arası yorum atmayı unutmayalım lütfen.
İyi okumalar ..
* ** *****
" Denize düşen yılana sarılır."
* **
Gözlerim tam kapının ortasına saplanmış olan kurşuna kayarken, şokla yere eğdim bakışlarımı.
Bora abimin ayaklarının önüne diz çökmüş, başını yere eğmişti. Abimin silah tutan eli gevşerken, Bora ya çevirdi bakışlarını.
-" Sana şu an yalvarmam gerekirse, yalvarırım. Ama ne olur beni Arjin 'in kokusundan, o güzel gülüşünden, masum bakışlarından mahrum bırakma." dedi Bora abimin dizlerinin önüne eğilmişken.
-"Bora, saçmalama. Ne yalvarması abi? Vur de vurayım." diyen Barbaros sinirden dişlerini sıkıyordu.
-"Hayır Barbaros. Kimseye bir zarar gelmeyecek. Sevdiğim kadının abisini öldürecek kadar alçak değilim." diyen Bora 'nın uzun saçlarına geçirdi abim parmaklarını ve yukarı doğru çekiştirerek kafasını kaldırmasını sağladı.
-" Çok duygulandım." diyen abim gözlerindeki hayali gözyaşını sildi.
-" Ama bu kadar duygusallık yeter. " deyip silahın kabzasını Bora' nın başına sert bir şekilde geçirdi.
Bora dengesini kaybedip yere yığılırken, başını tutuyordu. Barbaros ise kendini tutmak için çaba sarf ediyordu.
Bora 'nın bakışları yerdeyken, başını tutmuş olan elini çektiğinde eline bulaşan kan lekelerine kaydı gözlerim.
Abim durmayıp Bora' nın karnına bir tekme daha geçirirken, benim canım acımış gibi hissettim. Saçlarından tutup tekrar kaldırdı ve yüzüne bir yumruk daha savurdu.
-"Bora yapma bunu kendine! " diyen Barbaros öfkeyle iki adım ilerledi.
-"Karışma Barbaros!"diyen Bora güçlükle konuşuyordu. Abim yumruk yapmış elini tekrar geçirecekken daha fazla dayanamadım.
-" Ben Bora 'yı seviyorum.!" ağzımdan çıkan kelimelere karışım tüm gözler bana dönmüştü. Abimin eli havada kalmışken, yerde yatan Bora canı acımıyorcasına sırıtıyordu.
-"Ne diyorsun sen kızım?" diyen babam kolumu tutup beni kendine çevirdi. Yüzünü babama çevirmişken, başımı çevirip gözlerimi diğerlerinin üzerinde gezdirdim ve tekrar babama döndüm.
-" Ne duyduysanız o baba. Ben Bora 'yı seviyorum." deyip başımı yere eğdim.
Abim hızlı adımlarla yanıma gelip kolumdan sımsıkı tuttu.
-"Ne diyorsun lan sen! Ne demek seviyorum?" canımı acısıyla yüzümü buruşturmuş koluma bakıyordum.
-"Dokunma lan ona!" diyen Bora yerden kalkmış öfkeyle abime bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...