Selam Arjin ailesi ❤️*
Gördüğünüz gibi yavaştan kitabın sonlarına doğru geliyoruz..
Sınırlar çok çabuk geçiliyor, hatta koyduğum sınırdan daha fazlası bile geliyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Bunun için size teşekkür etmek istiyorum 🌼
173 K ❤️
İyi okumalar ❤️
* **
-"Ya ben çok mutluyum sizin adınıza." dedi Çiçek ellerini alkış yaparak.
-"Darısı sizin başınıza." dedi Arjin imayla Barbaros'a bakarak.
Bunu anlayan Barbaros, boğazına bişey kaçmış gibi öksürmeye başladığında, Çiçek bozuntuyla ellerini yumruk yapıp Barbaros 'un sırtını yumruklamaya başladı.
-"Helal, helal." dediğinde Barbaros, Çiçek' ten kaçmaya çalışıyordu.
-"Kızım senin elin ne ağırmış ya." dedi yetişebildiği kadar sırtını sıvazlamaya çalışırken.
-"Öyledir, o yüzden kaşınma bence." deyip gözlerini büyüttüğünde, Barbaros ellerini bir suçlu gibi havaya kaldırdı.
Çiçek çatmış olduğu kaşlarını indirip -"Aferin." dediğinde, Barbaros kollarını birleştirip Çiçeğe uzattı.
-"Kelepçele beni memur hanım." deyip göz kırparken, Barbaros 'un yaptığı imayla Çiçeğin yanakları kızarmaya başlamıştı.
Arjin ve Bora ise onların bu haline gülmekten kırılıyorlardı.
Evlilik teklifinden sonra okuldan çıkıp alışveriş merkezine gitmişler, hep beraber gezip eğlenmişlerdi.
Şimdi ise bahçeye çıkmış geniş masanın etrafında oturup, cips ve kola eşliğinde sohbet ediyorlardı.
Arjin mutluydu. Daha önce hiç bu kadar eğlendiğini hatırlamıyordu.
Bundan bir sene önce birisi gelip Arjin'e, seni birisi kaçıracak ama sonradan o ve etrafındakiler senin tüm hayatın olacak deseler Arjin gülüp geçerdi.
Ama öyle olmuştu. Yanındaki insanlarla acısıyla tatlısıyla bir sene geçirmişti. Onlar Arjin'e aile olmuşlardı. Gerçek ailesinden çok destek çıkmışlardı.
-"E biz artık kalkalım, romantik çiftimizi baş başa bırakalım." dedi Barbaros imayla Arjin ve Bora 'ya bakarken.
Çiçek sinirle Barbaros' u cimcikledi.
-"Aklın fikrin fesatlıkta senin ya." diye azarlayarak çıkış kapısına doğru ilerliyorlardı.
Bora onları yolcu ettikten sonra Arjin 'in yanına gitti.
-"Uykun geldi mi?" diye sorduğunda Arjin halsizce başını salladı.
Koskoca bir geceyi nezarethanede geçirmişler, sabah ise erken çıkıp tüm gün ayakta durmuşlardı. Haliyle epey yorgunlardı.
İkisi beraber uyumak için merdivenlerden çıktıklarında, farklı yönlere doğru dönmüşlerdi.
Bora odanın kapısını açtığında, Arjin 'e döndü.
-"İyi geceler, prensesim."
-"İyi geceler." diye karşılık veren Arjin girmiş olduğu odanın kapısını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...