Selam canlarım.
Size bir sorum olacak..
Yeni bölüm beklerken bölüm gelene kadar kısa kesitler atmamı ister misiniz?
BÖLÜM İTHAFI
bos_bir_kalp ❤️ böyle destek veren okuyucularıma bayılıyorum.
* **
-"Günaydın uykucu."
Perdenin açılma sesini işittiğimde, anında gözlerime güneşin parlak ışınları vurmuştu. Yorganı gözlerimin hizasına kadar çekip uyumaya devam edecekken, gene Bora 'nın sesini işittim.
-" Bu kadar tembellik sağlığa zararlı."
Bedenim rüyada olduğunu hissetsede, zihnim buna karşı çıkıyor, duyduğum seslerin gerçek olduğunu haykırıyordu.
Sıkıntıyla yorganı üzerimden çekip, gözlerimi ovuşturdum. Odanın içinden gelen hışırtılara karşı başımı çevirirken, elinde kıyafetlerle dikilen Bora sabahın bu saatlerinde görmek isteyeceğim en son şeydi.
Gerçi diğer saatlerde de görmeyi pek istemezdim, orası ayrı.
-"Bu bir kabus olmalı." deyip gözlerimi sıkıca yumup açtığımda, karşımdaki cüsseli bedenin hala orada olduğunu görüp sıkıntıyla bir nefes verdim.
-"Ne işin var senin sabah sabah benim odamda?"
-" Senin için kıyafet seçiyorum." rahat tavırları sinirlerimi bozmaya başlarken, tekrar önüne dönüp dolabımı kurcalamaya başladı.
-"Çıkar mısın odamdan? Sana mı kaldı bana kıyafet seçmek?" sesim olabildiğince yüksek çıkmışken, üzerimdeki yorganı tamamiyle kaldırmış, ayaklarımı yataktan sarkıtmıştım. Ve konuşmasını beklemeden devam ettim;
-"Hem ne için bu kıyafetler?"
İki tane kıyafeti askılarından tutup, yan yana birleştirmiş seçim yaparken konuştu.
-" Yarın okula gidiyorsun, unuttun mu?" kollarımı esnetip gerneşirken, aramızda böyle bir konuşma geçip geçmediğini hatırlamaya çalışıyordum.
-" Ben öyle birşey hatırlamıyorum."
-"Ah doğru ya! Sana bunu ben söylemedim ama hatırlarsan baban söylemişti."
Zihnimde babamın konuşmaları yankılanırken ' burada okuluna devam edecekmişsin' cümlesi, hafızamda yer edinmişti.
Ama ben bunu ciddiye almamıştım. Muhtemelen Bora 'nın başka bir yalanıdır diye düşünüp, üzerinde bile durmamıştım.
-" Ama ben, tercih yapmadım ki?" evet üniversite sınavına girmiştim fakat tercih zamanlarında Bora nın hapishanesinde olduğum için, tercihlerimi yapamamıştım.
-"Tercih yapmana gerek yok. Ben herşeyi hallettim." deyip elindeki kıyafetleri yatağın üzerine atıp, kollarını birleştirdi.
Zihnimde 'hallettim' kelimesini 'parayla hallettim' olarak değiştirirken, histerikçe güldüm.
-"Benim senin yardımlarına ihtiyacım yok." kesin ve net bir şekilde konuşup, oturmuş olduğum yataktan kollarımdan destek alarak kalktım.
-"Benim yaptığım birşey yok Arjin. Hepsi senin başarın, zaten yüksek bir puan almışsın. Ben sadece tercihlerinle ilgili ufak bir oynama yaptım o kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARJİN +18
Romance(cinsellik +şiddet) -"Benim kalbim sadece bir kişi için atıyor. O kişi kim biliyor musun?" -"Kim?" -"Göstermemi ister misin? Kızmak yok ama " -"Tabi tabi göster hiç çekinme. Sende zaten utanma ne gez-" Arjin lafını tamamlayamadan, Bora 'nın ser...