Merhaba;
İyi okumalar sayın okur
Ben Yener için bir şeylerin nerede kırıldığını hiç anlamadım. Ne zaman değişti, yoksa hep böyleydi ama göstermiyor muydu bilmiyorum. Benim için Gizem'le geçirdiği gecenin videosunu izlemek çok şeyi değiştirdi mesela. Eğer o görüntüler olmasaydı belki ona, Yener'e karşı düşüncelerim de farklı olurdu.
Herkesin çok sevdiği bir filmi, diziyi, kitabı sevmemek ya da çok az insanın sevdiği şeylere ilgi göstermek zevk meselesi denilip geçilecek kadar basit bir konu. Ne var canım aynı diziyi sevmemekte ya da sevmekte? Ama seks öyle bir şey değil. İstisnasız herkesin zevk aldığı bir şeyden ben zevk almıyordum. Ben başkalarının hayal edemediği şeyler yaşayıp cinselliklten nefret ederken arkadaşlarım öpüşmenin, sevişmenin, birbirlerine dokunmanın gizeminden bahsediyorlardı. Hepsinin aptal olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum. Canlarının nasıl acıyacağını bilmiyorlardı. Onları aptallıklarıyla başbaşa bırakıp cinsellik hakkında düşünmedim. Çünkü onları anlamıyordum ve asla merak etmiyordum. Merak edilecek bir şey yoktu bana göre.
Melike, Murat'la tanışınca cinsellik, tozlu raflardan yeniden hayatıma girdi. Cinsellik demek doğru değil aslında merak duygusu. Melike'nin yanaklarını kızartan, Murat'a hem sevgiyle, hem tutkuyla bakmasını sağlayan o şeye karşı bir merak. Yanyana geldiklerinde kıvılcımlar çıkartan birer maytapa dönüşmelerini sağlayan şeyin seks olduğuna inanmak çok zordu. Seks deyince benim aklımda uyananlarla Melike'nin aklında uyananlar arasında büyük bir fark vardı. Murat'la yaşadıklarını düşündüğünde derin bir iç çekiyordu Melike. Sonra gözlerini kapatıp gülmeye başlıyordu.
"Çok güzel Olcay. Çok çok çok güzel."
Güzel olan neydi diye düşünürdüm öyle anlarda. Murat'da onun üzerinde nefes nefese kalıyor muydu? Bu muydu çok güzel olan. Melike de onun kadar zevk alıyor muydu?
"Her seferinde değil ama ben de çok zevk alıyorum Olcay? Çok azcık acıdı ama artık acımıyor zaten. Hem Murat'la öyle yakın olmayı çok seviyorum."
Arkadaşım, hissettikleri ve yaşadıkları konusunda elbette dürüstü. Yalan söylediğini bir an bile düşünmedim. Murat'ı sevdiğini, Murat'ın asla onu incitmediğini biliyordum. Bunu aralarındaki elektrikten anlamak mümkündü. Ama inanmak anlamama yetmiyordu. Benim canımı acıtan şeylerin ona zevk verebiliyor olması kendimi sürekli bozuk bir terazide tartıp kendimde hatalar aramama sebep oluyordu. Sanki hissettiklerim kendi kendine düzelmeliymiş ama ben onları düzeltmiyormuşum gibi hissediyordum. Zamanla bu sohbet kapandı aramızda. Murat'la sevişmek Melike'nin hayatında normalleştikçe daha az bahsetti, çevremde daha az hülyalı dolaştı. Ben de daha az şey merak ettim. Sonunda bu konuyu düşünmemeyi başardım.
Gizem'le Yener'in videosunu defalarca izledim. Gözlerimi kapattığımda o gece yaptıkları her şeyi adım adım hatırlayacak kadar çok defa izledim. Sevgili kocamın başka bir kadınla yatmasından duyduğum derin üzüntü yaptırmadı bana bunları. Saf bir merak duygusu sürekli videoyu başa sarıyordu. Aslında ben kendimi kendi kendime düzeltebilir miyim diye düşünerek çok porno film izledim. İzleye izleye hayatımda normal bir şey haline gelir seks, belki ben de yapmak isterim sandım ama olmadı. Bir kere bütün cesaretimi toplayıp Timur'a Melike'den, onun anlattıklarından ve izlediğim filmlerden bahsettim.
"Olcay, seks başka bir şey sevişmek, aşk yapmak başka bir şey. Kelime anlamları bile aynı eylemleri farklı farklı tanımlıyor. Melike aşık oldu, sevdiği adamla sevişiyor. Senin izlediğin filmlerdeki insanlar para için kamera karşısında seks yapıyorlar. Hiçbirisi için bir anlam ifade etmiyor. Bu konuyu aşmak istiyorsan sana bir psikolog bulalım. Bu şekilde kendini iyileştiremezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Savaşım (TAMAMLANDI)
Romance"Niye bakıyorsun öyle? Güzel buldun galiba. Aldanma sakın. Benim dışım içimdeki çirkefi kapatmak için böyle." Alaycı bir gülüşü yerleşti yüzüne. "Yaa öylemi diyorsun?" Ben ona daha gerçekçi bir gülümseme gönderdim. Başımı salladım hevesle. Vücut d...