||Capitolul 39||
PERSPECTIVA LUI EVELYN
Fulgere au început sa apară din norii negri ce ne acopereau soarele, astfel, speriându-ne cu toții de la primul tunet puternic ce a atins solul ud si rece chiar în apropierea noastă. Am intrat cu pasi grăbiți în casă si așezându-ne pe canapea acoperiți de prosoape.
- Daca tot suntem aici, Lyn, ai vrea sa ne spui despre ce vis vorbeai mai devreme? Intreaba Celest curioasa.
- Corect, Deci... incep sa spun eu amintindu-mi visul de aseară. Pai, ma aflam intr-o camera întunecată. Ma roteam lent în cerc pentru ca sunt paranoica pana și în vise. Simteam ca ceva nu e bine. Din departare a apărut o lumina slaba. Ma indreptam spre ea incercand sa vad mai bine ce se afla acolo. Nu a trebuit sa ma apropii prea mult deoarece imaginea era deja destul de clara. Era o femeie, imbracata intr-o rochie alba, rupta, murdara. Ea se uita in ochii mei, dar parul acesteaia se afla pe fata sa, doar ochii sai rămânând la iveală. Începe să pășească apasat spre mine, lumini apărând de undeva de sus, luminându-i calea. Eram înghețată de frica, nu ma puteam misca. Aceasta a rămas la o distanta de 2 metrii lungime fata de mine. Am observat la un moment dat ca avea ceva în mana, o vioara, parea întreaga, dar veche si prăfuita. O nota scoasă de instrument si ceva a apărut în pamanat, chiar în fata picioarelor mele. Scria R A W. Nu am înțeles ce inseamna nici pana acum. Spun eu cu seriozitate catre prietenii mei ce ma ascultau cu atenție și stăteau pe canapea.
- R A W? Ce vrea sa însemne asta? Intreaba Jackie.
- Nu am idee, dar nu cred ca e de bine. Afirma Julian.
- Poate este un cuvânt în alta limba. Continua ganditor Ricky.
- De ce ar trebui sa aibe o semnificație? Intreaba curioasa Natalie.
- Exact, pana la urma este doar un vis. Afirma Lucas.
- La ele nu este doar un vis. Spune Derek serios uitându-se la cei doi.
- Visele lor au devenit indicii de ceva vreme în coace. Afirma Nate.
- Ceea ce visam este un avertisment sau un sfat. Uneori chiar o informație care ne ajuta în rezolvarea misterului. Continua Celest
- Deja sunați ca din desene animate. Spune Lindy uitându-se ciudat la noi 4.
- Scooby Doo. Spune Diper amuzat.
- Vă mai lipsește câinele. Continua Natalie.
- Si scooby snacks. Zice Simon.
- Sunteti cumva polițiști care se lupta cu paranormalul si nu stiu eu? Intreb sarcastica.
- Pai...
- Atunci nu comentați. Spun eu nervoasa întrerupându-l pe Simon.
- Oricum, hai sa ne calmam si sa ne gândim ce facem cu visul tău. Afirma Derek.
- Ai spus cumva ca scria R A W? Intreaba Nate gânditor.
- Aha. Spun eu inca uitandu-ma urat la oamenii pe care ii numesc prieteni din cauza comentariilor nepolitiocoase pe care le-au spus.
- Hai sa cautam pe google translate în diferite limbi. Continua Celest.
- Stai. Cum era scris? Intreaba Derek care parea sa aibe o idee.
- R A W, continui eu confuza.
- Cum arata R-ul? Continua acesta.
- Pai era întors invers. Spun eu.
- Adica.... asa? Intreaba aceasta desenând R-ul pe o foaie de hârtie.
Dau din cap pozitiv.
- Atunci, nu scria R A W. Continua acesta scriind ceva pe aceasi foaie și lasand un spațiu dramatic între propoziția anterioara și fraza ce urma sa o spuna. Înseamnă W A R.
CITEȘTI
Police of lost Angels
Misterio / SuspensoDouă verisoare ajung să se confrunte cu paranormalul datorită meseriei lor. Acestea vor încerca să treacă peste fiecare obstacol pe care viața il bagă în calea lor pentru a ajunge la momentul în care monștrii ce le tulbură somnul și gândurile vor fi...