Evelyn?!

8 2 0
                                    

||Capitolul 25||

~PERSPECTIVA LUI EVELYN~

Ora 17:21
Dupa distractia cu decoratul uman am mers sa ne curatam, mi-am luat hainele din dulap, luandu-i si Celestiei, pentru a ne schimba. Ies din baie si ma duc la dulapul meu.
- Bine, baieti, am o veste buna si una proasta. Spun eu cotrobăind prin sifonier.
- Incepe cu vestea buna te rog! Spune Derek putin speriat de vestea proasta care urmeaza sa le-o dau.
- Deci, am doua hanorace de la Nathan care se afla aici curatate, celelalte 4-5 hanorace sunt in masina de spalat. Continui eu închizând usa sifonierului.
- Si cea rea? Intreaba curios Nathan.
- Pai...am doar o pereche de pantaloni scurti de baiat de la tine, ceea ce inseamna ca unul dintre voi trebuie sa poarte pantalonii mei largi si scurti. Spun eu incercand sa nu izbucnesc in ras.
Celest incepe sa chicoteasca in liniste.
- Derek frate, sunt pantalonii mei aia. Spune Nathan.
- Nate frate, sunt pantalonii iubitei tale. Continua Derek.
- Derek frățioare, e prietena ta cea mai buna de ani. Raspunde Nate.
- Nathan frățioare, este incă iubita ta. Continua Derek.
Eu si Celest radem in hohote vazand cum cei doi se contrazic.
- Nu ar fi mai usor daca ne-am duce noi doua la Derek sa îi luam pantaloni? Intreaba Celest inca razand.
- Ba da, te rog! Spune Derek disperat.
- Perfect, acum raman cu pantalonii mei. Continua Nathan.
- Bine, ne ducem noi. Afirm eu.
Mergem repede la masina, urcam si ajungem la Derek acasa.
- Vai, am uitat sa îi cer cheile. Spune Celest punându-si mana in cap.
- Nu-i problema, am eu cheia, am chile tuturor de la case si birouri. Afirm eu bagand cheia in broasca.
- Cand ti-am dat cheia biroului? Intreaba Celest nedumerita.
- Nu mi-ai dat-o, am luat-o si am dublicato cum am facut si cu cheile baietiilor. Spun eu razand si intrand in casa.
- Cum nai- da Celest sa spuna dar o intrerup eu.
- Ceeee multaaa MANCAREEE!! Strig eu sarind pe insula mare a bucătăriei luxoase din casa lui Derek.
- Esti disperata! Spune Celest razand de mine.
- UITE CAT DE MARE E FRIGIDERUUUUULL!! Tip eu in timp ce ma dau jos de pe mobila scumpa a lui Derek si deschid frigiderul.
Celest apelează pe cineva, probabil pe Derek sa îl întrebe unde naiba îi este camera.
- Hei Celest, ati ajuns deja? Îi aud vocea lui Nate din telefonul verisoarei mele.
- Da doar ca, am o veste proasta pentru tine... Spune ea făcându-mi cu ochiul.
- Anume? Continua Derek ce asista la discuție.
- Evelyn a gasit pe alt cineva...s-a îndrăgostit și nu o pot opri din ai lua în brațe. Continua Celest ce era rosie din cap pana in picioare incercand sa se abtina din ras.
-  CEE? Striga Nate din telefonul ei.
- Pe cine naiba? Sunt bărbați in casa mea? Intreaba Derek si el confuz.
- SUNT MAI MULTI?! Intreaba Nathan tipand nervos.
Eu si Celest ne tinem cât de bine putem din a râde.
- Derek, ma duc după ele. Afirma Nate.
- Vin si eu! Îl aud pe Derek spunând chiar înainte de a se încheia apelul.
Eu si Celest incepem sa radem cu lacrimi in ochi.
- De ce naiba i-ai spus aia? Intreb eu inca razand.
- Vorbeam despre mâncare! Spune Celest printre hohote.
Dupa ce ne calmam, eu ma duc înapoi la frigider luand mancarea si asezand-o pe masa aratand ca un mare ospăț. Ma pun pe scaun si incep sa devorez mancarea delicioasa în timp ce Celest se sprijina de masa din spatele meu uitându-se pe telefon.
Se aude o mașină parcând in fata casei. Cred ca deja au ajuns baietii. Nate intra ca o tornada în casă lui Derek aluturi de el în spate.
- Unde sunt ca îi nenorocesc?! Spune Nathan apropiindu-se de mine în timp ce eu stau oe scaun.
- Hei, aia e mancarea mea. Spune Derek.
- Învață să împărți. Spun eu lasand lingura jos din mana.
- Unde sunt? Intreaba Nate serios și nervos totodata.
Vocea lui furioasa ma face sa ma sperii putin, nu ca as fi sensibila sau ca mi-ar fi frica de el dar nebunul asta face urat la gelozie.
- Nu este nimeni. Spun eu in timp ce, de pe scaun, îl iau in brate pe Nathan ce sta in picioare aproape lipit de mine, eu ajungand sa îmi las capul pe pieptul lui.
- Atunci ce mi-a spus Celest la telefon? Intreaba el inca nervos si agitat.
- Ma refeream la mancare. Raspunde Celest izbucnind în râs alaturi de mine si Derek.
- Mama frate, ce gelos esti. Spune Derek printre râsetele sale.
- De parca tu nu ai fi reacționat la fel. Spune Nathan luandu-ma inapoi in brate.
- Acum lasand gluma la o parte, tu chiar ai luat pantalonii lui Evelyn? Spune Celest rosie de ras.
- Nu aveam ce sa iau ca să vin. Spune Derek incercand sa se ascundă dupa insula bucătării din cauza pantalonilor mei roz scurti pe care ii purta.
- Mai bine te duci sa te schimbi, esti păros. Afirma Nate râzând, ceea ce ma face și pe mine si pe Celest sa radem mai tare si cu lacrimi in ochii.
- Ha ha, spune Derek incepand sa fuga pe scări catre camera sa.
Nathan ai Celest ma ajuta sa strâng resturile de mancare ramase de la ospățul meu, iar mancarea pe care nu am mai putut sa o indes în mine o punem în frigider.
Derek coboara scarile.
- Haideți sa mergem! Spune Nate apucand cheile masinii.
Iesim din casa și ne indreptam spre masina lui Nate. Ne plimbam de cateva ori prin centru pentru a admira luminile Los Angesului care se vad incredibil în întunericul adânc al acestei serii.
____________________

Police of lost AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum